Wadejakke
Fra : Herbert

Dato : 05-05-03 19:52

Hejsa

Jeg skal til, at have mig en ny wadejakke. Da den gamle oileskinds er
færdig........

Hvad bruge i og har i nogle anbefalinger?

På forhånd tak
Erik

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 05-05-03 20:12

Hej Erik

Du kan læse en fin lille anmeldelse af 10 forskellige vadejakker på
scandicAngler.com

http://scandicangler.com/?t=4|25|&mod=article&aID=35660

Med venlig hilsen
Redaktionen - ScandicAngler

Fra : Herbert

Dato : 10-05-03 10:27

Ingen der har erfaringer med Ron thomsen?

Fra : *¨* Kent *¨*

Dato : 10-05-03 12:04

On Sat, 10 May 2003 11:27:03 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Herbert
wrote:

>Ingen der har erfaringer med Ron thomsen?

Inte just deras vadarjackor, men Ron Thompson rent allmänt är ett
budgetmärke, inte ett kvalitetsmärke. Enkla saker till låga priser.

Jag skulle själv valt ett bättre märke. En jacka från något kvalitetsmärke
kostar mer men håller i 20 år eller mer.

Fra : Jakob

Dato : 10-05-03 16:22

> Jag skulle själv valt ett bättre märke. En jacka från något kvalitetsmärke
> kostar mer men håller i 20 år eller mer.

Her vil jeg så lige indskyde at jeg for nogle år siden købte en nomad
explorer jakke, for det skulle nemlig være kvalitet og helt billig var
den da heller ikke.

Den holdt et par sæsonner og var derefter lige så vandtæt som et stykke
trækpapir og kunne ikke genimprægneres uanset hvad jeg gjorde.

Min erfaring med åndbare jakker er at goretex er det eneste det holder
på lang sigt

Hygge

Jakob

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 10-05-03 13:40

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
> Ingen der har erfaringer med Ron thomsen?
>
> Jeg købte en RT wadejakke for et par uger siden. Den nyeste model, som
skulle være helt tæt den ene vej og åndende den anden vej. Efter en halv
times kastetræning med fluestangen på græsplænen, stående på samme sted var
sweatshirten jeg bar inden under dyngvåd af sved (derfor navnet åbenbart).
En åndende jakke med temmelig dårlig ånde!
Køb en ordentlig kvaltetsjakke, det ville jeg ønske at jeg havde gjort.
K-C

Fra : KPP

Dato : 20-05-03 12:28

H ej Herbert

Jeg købte/fik en Laksen wade jakke til jul, den er bare super, men den
koster 1400 kr. Jeg forstår ikke at denne ikke er med i den test af 10 wade
jakke som der henvises til. Den er bare super.

Kpp
> [...]
> færdig........
>
> Hvad bruge i og har i nogle anbefalinger?

---