Hvad går der LIGE galt her ???
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-05-03 18:02

Kig på http://www.upsidedown.dk/test.asp

en simpel tabel, jeg kører IE6 og der går den grønne boks ikke helt ud i
højre side.
Trykker man refresh så vil den gerne ?? hvorfor gør den ikke det første gang
så ??

/Jacob

Fra : Rune Glerup

Dato : 05-05-03 18:29

Jacob Olsen skrev:

> Kig på http://www.upsidedown.dk/test.asp [...]
>
> Trykker man refresh så vil den gerne ?? hvorfor gør den ikke det første gang
> så ??

Du bruger gammeldags, quirky Html. Derved gør du livet meget sværere for
dig selv. Hvis du bruger CSS bliver tingene nemmere at få til at passe
og du vil nemmere kunne slå de ting op du har brug for da det er en
standard og dokumenteret/refereret af mange.

Hvis du gerne vil fortsætte med at bruge quirky markup vil jeg foreslå
at du tilføjer rightmargin="0" for at løse dit problem.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Palle R. Jensen

Dato : 05-05-03 18:34

Rune Glerup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Hvis du gerne vil fortsætte med at bruge quirky markup vil jeg foreslå
> at du tilføjer rightmargin="0" for at løse dit problem.

Jep .. Er enig, men man kunne nu også få det til at virke, ved at bruge de
afsluttende koder.:
Begge steder

Palle.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Glerup

Dato : 05-05-03 19:20

Palle R. Jensen skrev:

> Jep .. Er enig, men man kunne nu også få det til at virke, ved at bruge de
> afsluttende koder.:
> Begge steder

De er valgfrie i Html 4. Det burde ingen forskel gøre.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft