Godt sted at tage PADI i KBH
Fra : Martin Wittrock Ande~

Dato : 04-05-03 22:50

Vi er to gutter der gerne vil igang med at dykke og vi har bestluttet os for
at tage en PADI OW kursus.

Vi er total newbies i dykker-verdenen, er der nogen der kan anbefale et godt
sted i KBH at tage det?? Der er jo en million steder og umiddelbart er der
ikke den store forskel i pris eller kursus-program, så jeg tænkte at der
måske var nogen der kan anbefale eller fraråde bestemte steder...

Det virker lidt som om at det kun er butikker der tilbyder PADI, mens alle
klubber kun tilbyder CMAS... Hvordan kan det være??

Tak på forhånd!

/Martin

Fra : Søren Reinke

Dato : 04-05-03 23:20

Martin Wittrock Andersen wrote:
> [...]
> umiddelbart er der ikke den store forskel i pris eller
> kursus-program, så jeg tænkte at der måske var nogen der kan anbefale

Jeg tog mig Advance Open Water Kursus hos Aquasport det var jeg ganske
tilfreds med.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : Per Andersen

Dato : 05-05-03 16:11

Hej med jer

I kan også prøve Thygesdykkercenter han har sikkert et godt tilbud

www.thygesdykkercenter.dk

venligst Per Præst

Fra : Peter Laustsen

Dato : 04-05-03 22:57

Fordi PADI er kommercielt...

Der findes så vidt jeg ved ikke en eneste 100% PADI-klub i hele Danmark...

--

Med venlig hilsen / Greetings
- Peter Laustsen, Denmark

"Martin Wittrock Andersen" <nonexistingemail@nowhere.com> skrev i en
meddelelse news:3eb58b03$0$95295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Felix

Dato : 05-05-03 06:10

I kan tage både CMAS og PADI kursus hos Air365
Se på deres hjemmeside www.air365.dk

Felix

Fra : Palle Hansen

Dato : 05-05-03 16:25

Prøv Kingfisher på Tulinsgade... Lille hyggelig butik, men masser af tid til
kunderne. Og, deres ture er ganske gode

palle