Erfaringer ?
Fra : Frank Andersen

Dato : 04-05-03 17:49

Hej

Er der nogen der har erfaringer med www.sportextreme.com ?

Jeg kan ikke se ud af deres hjemmeside hvor varene kommer fra, om der er
indenfor EU eller ikke.... dog er mange af kontaktpersonerne danskere !?!

Mvh
Frank

Fra : Michael

Dato : 04-05-03 17:59

Hejsa!!

Jeg har bestilt der fra nogle gange.
Firmaet er dansk, så der er ingen probler mht til told osv. Du skal dog
tænke på at de givne priser på hjemmesiden er eksl. moms.

Mvh
Michael
www.DiversNet.dk

Fra : Frank Andersen

Dato : 04-05-03 20:14

Hej Michael

Tak for hjælpen !!

Frank

Fra : max

Dato : 04-05-03 18:49

> [...]
> indenfor EU eller ikke.... dog er mange af kontaktpersonerne danskere !?!

Hej Frank,
Her er en med bedre priser og total hurtig levering..
www.diveinn.com
priserne er i dkr eller euro incl. moms..)
-max-