Java vs. Netbank vs. IE
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-05-03 14:20

Hej med jer.

Jeg har alm. brand bank, og efter en re-install, kan jeg ikke logge på mere.

Det er lykkedes mig at finde ud af at jeg manglede noget java-stads.

Nu har jeg hentet java fra Sun, hentet den javapakke man kan hente hos
alm.brandbank: http://www.almbrand.dk/index.html?pid=BANKpagLogPaaNetbank

Updateret XP til nyeste servicepack.

Jeg kan fortsat ikke komme ind.

Inden jeg nu smider maskinen ud fra 5.sal, er der nogle ting jeg ikke har
grebet rigtigt an?
Når jeg logger på, kommer Java fætteren op og spørger om jeg vil logge ind,
dette bekræfter jeg, javaiconet skifter om til et rødt kryds, hvis jeg
skifter vindue og kommer tilbage til loginvinduet.

Anyone med gode Javaråd ?

Mvh.

Kim

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 04-05-03 15:34

On Sun, 4 May 2003 15:19:55 +0200, Kim Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.software.browser <b9341q$fbv$1@sunsite.dk>:

>Nu har jeg hentet java fra Sun, hentet den javapakke man kan hente hos
>alm.brandbank: http://www.almbrand.dk/index.html?pid=BANKpagLogPaaNetbank

Prøv at checke dette:

Gå ind i kontrolpanelet
Dobbeltklik på din Sun javadims
Check fameblad "browser"
Fjern eventuelt flueben i "Microsoft Internet Explorer"

Jeg tror nemlig ikke Suns java virker med din netbank i IE.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-05-03 16:36

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> wrote in message

> Jeg tror nemlig ikke Suns java virker med din netbank i IE.

Jeg har prøvet at slå den fra, og ligeledes tjekket i IE at den under
advanced ikke er hakket af.

Men der sker fortsat intet, det pudsige er at i vinduet kommer ikonet for
sun, tror jeg ihvertfald, da det er en kop java der damper.
Den forsvinder dog og bliver et rødt kryds.

Nogle andre bud.

Mvh.

Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-05-03 17:08

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> wrote in message

> Jeg tror nemlig ikke Suns java virker med din netbank i IE.

Nu ryger lortet snart ud af vinduet.

Jeg har nu også forsøgt at hente Netscape ned og forsøge med den.

Stadig intet held med forsøget.

Grrrr.

Mvh.

Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-03 17:21

Kim Jørgensen wrote:

> Nu ryger lortet snart ud af vinduet.

Bi lidt. Du kan eventuelt først prøve, om ikke Microsofts Java kan
bruges, om ikke andet så indtil banken finder ud af at opdatere til en
mere nutidig Java (Suns). Du kan finde installationsvejledning samt
links til Microsofts Java her:
http://java-virtual-machine.net/download.html.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-05-03 17:35

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Bi lidt. Du kan eventuelt først prøve, om ikke Microsofts Java kan
> bruges, om ikke andet så indtil banken finder ud af at opdatere til en
> mere nutidig Java (Suns).

NU VIRKER DET!

Tak for hjælpen.

Sikken en kamp.

Mvh.

Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-03 18:13

Kim Jørgensen wrote:

> NU VIRKER DET!
>
> Sikken en kamp.

Det kan du først og fremmest takke Microsoft for, og derefter banken.

--
Mvh. Kim Ludvigsen