Fra word-dokument til .pdf ??
Fra : MH

Dato : 04-05-03 08:46

Jeg har før haft succes med at konvertere word-dokumenter til .pdf filer ved
at "udskrive" på Acrobat Distiller.
Dette kan imidlertid ikke lade sig gøre, og jeg ved derfor ikke om jeg gør
det rigtigt.

Hvordan konvertere man fra word xp dokumenter, til .pdf dokumenter?

På forhånd tak !

MVH
Mi.H

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-05-03 12:55

MH (mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk) skrev:

> [...]
> jeg gør det rigtigt.
>
> Hvordan konvertere man fra word xp dokumenter, til .pdf dokumenter?

OpenOffice i nyeste beta udgave kan importere word og gemme direkte i
pdf.

Kan ikke url til openoffice i beta i hovedet.
Findes et eller andet sted på www.openoffice.org

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk