Pladearbejde på biler
Fra : slet FJ079

Dato : 03-05-03 16:02

Er din bil blevet kasseret til syn?
Jeg udfører pladearbejde fagmæsigt korrekt - gerne vanskelige opgaver
- til små penge..
Alt kan repareres..!

Bosiddende i Greveområdet

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 03-05-03 20:11

On 03 May 2003 15:02:08 GMT, slet FJ079 wrote in dk.erhverv
<10519742170.33905410393621@dtext.news.tele.dk>:

> Er din bil blevet kasseret til syn?

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : ThomasB

Dato : 08-05-03 00:05

> dk.erhverv standardsvar sendt
> http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

Dejligt med lidt internetpoliti

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-05-03 23:30

ThomasB wrote:

> Dejligt med lidt internetpoliti

Ja, det er vi en del, der sætter pris på. - Selv om det kan undre lidt
hvorfor du forbinder usenet-vejledning med politi-arbejde.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : ThomasB

Dato : 11-05-03 13:39

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev
> Ja, det er vi en del, der sætter pris på. - Selv om det kan undre lidt
> hvorfor du forbinder usenet-vejledning med politi-arbejde.

Det tror jeg ikke du behøver at undre dig over

Det er politiet der sørger for at holde ro og orden.

Hvad ville du ellers kalde det? Vejledningspatrulje?

Mvh Thomas

Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-05-03 12:03

ThomasB wrote:

> Det tror jeg ikke du behøver at undre dig over
>
> Det er politiet der sørger for at holde ro og orden.

Hvis vi skal blive i den analogi, så opfatter jeg det som en nødløsning, når
politiet er nødt til at træde til for at opretholde ro og orden. Jeg mener det
optimale er, når borgerne med lidt venlig hjælp og vejledning til hinanden
selv kan få tingene til at fungere.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/