Anbefaling af revisor
Fra : FjernDette_Jakobsen

Dato : 03-05-03 01:35

Hej NG
Er der nogen der kan anbefale en revisor til at hjælpe et lille vinfirma i
Kolding området?
MVH
Preben Jakobsen

Fra : Jimmy

Dato : 03-05-03 10:32

"FjernDette_Jakobsen" <FjernDette_jakobsen.seest@stofanet.dk> wrote in
message news:b8v2pg$3m8$1@sunsite.dk...
> Hej NG
> Er der nogen der kan anbefale en revisor til at hjælpe et lille vinfirma i
> Kolding området?

Jeg har prøvet Dansk Revision, og dem fandt jeg ret uprofessionelle.

Nu har jeg Deloitte & Touche og jeg er *super* tilfreds.

Ja, de koster en smule mere, men de er efter min mening det værd!

Hvis du skriver, hvad dine prioriteter er, er det nemmere at give dig et
råd.

Mvh
Jimmy

Fra : JørgenE

Dato : 05-05-03 23:21

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev

> Jeg har prøvet Dansk Revision, og dem fandt jeg ret uprofessionelle.
>
> Nu har jeg Deloitte & Touche og jeg er *super* tilfreds.
>
> Ja, de koster en smule mere, men de er efter min mening det værd!

Mener ikke man kan sige det sådan. Det må være personen du har som revisor
du taler om, og ikke et firma med måske flere hundrede
revisorer/medarbejdere.

Folk taler tit om f.eks. en bank er god eller dårlig, men igen kan en
afdeling være god og en anden i samme virksomhed være elendig.

Så man bør gå efter personen, som en man har tillid til synes godt om, og
alligevel behøver kemien ikke at passe.

Mvh. JørgenE