"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ebb0e03$0$96874$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ja, dengang jeg havde skiftet til ADSL hos TDC fra isdn hos Tiscali
> fortsatte de med at sende regninger på opkald fra min isdn linie som var
> pillet ned. Ganske godt klaret. På deres hjemmeside har de en service hvor
> man kan se alle ens opkald og forbrug. I den periode havde jeg sjovt nok 0
> opkald til 0kr. Men de sendte regninger på over 2.000kr. Jeg skrev og
skrev
> til dem.....intet skete.
Lyder meget bekendt.
Skiftede til TDC ADSL og opsagde mit abonnement hos Tiscali pr. snail-mail
på
den formular som de har på deres hjemmeside.
11 måneder senere fik jeg en regning på godt 300,- ringede så til dem og fik
at vide
at det var opgørelse på forbrug der ikke har kunnet faktureres før nu, fandt
ved samme
lejlighed ud af at jeg aldrig var blevet slettet som kunde hos dem.
Sendte derfor endnu en opsigelse, denne gang anbefalet.
Her 5 måneder senere, og efter utallige henvendelser pr. mail, som aldrig
bliver besvaret,
og pr. telefon hvor man bare får en sludder for en sladder,er jeg stadig
ikke blevet
slettet som kunde.
--
Med venlig hilsen
Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk