UVF.dk gratis UnderVandsFotografi databa~
Fra : UVF.dk - Administrat~

Dato : 02-05-03 17:15

UVF.dk har nu fået en automatiseret watermark funktion til copyright
beskyttelse af dine uploadede billeder.

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

Fra : UVF.dk - Administrat~

Dato : 02-05-03 18:25
Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 02-05-03 18:38

"UVF.dk - Administrationen" <uvf@uvf.dk> wrote in message
> http://www.uvf.dk

Det var sgu godt du skrev det link med, ellers havde jeg nok ikke fundet
siden

Men det er en fin side.

Jakob
Islev Sportsdykkerklub
Islevdyk.dk

..... sorry .... http://www.islevdyk.dk

Fra : UVF.dk - Administrat~

Dato : 02-05-03 18:59

> Det var sgu godt du skrev det link med, ellers havde jeg nok ikke fundet
> siden
>
> Men det er en fin side.
>
> Jakob
> Islev Sportsdykkerklub
> Islevdyk.dk
>
> .... sorry .... http://www.islevdyk.dk

Hej Jakob

Ja! Det hele skal jo være idiotsikkert.

Prøv og se, her kommer den sku igen http://www.UVF.dk

Og hvis vi er heldig så får den moske unger. :)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 04-05-03 20:06

Kære UVF, jeg ku nævne en hel del ændringer på diverse hjemmesider og ville
være ked af at alle beskrev dem her. Tillad mig derfor at henstille til at
gøre opmærksom på ændringer på websiden istedet.

Henrik R.

Fra : Søren Reinke

Dato : 04-05-03 20:25

Er man så tvunget til altid at havde et vandmærke der giver jer reklame ?

/Søren

Fra : UVF.dk

Dato : 05-05-03 16:13

> Er man så tvunget til altid at havde et vandmærke der giver jer reklame ?
>
> /Søren

Simpelt svar: JA!

Er det ikke OK. og hvorfor?

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-05-03 17:20

UVF.dk wrote:

> Simpelt svar: JA!
>
> Er det ikke OK. og hvorfor?

Hvis jeg skulle ligge billeder på jeres site, ville jeg personligt ikke være
interesseret i jeres copyright notice var på mine billeder.

Mange har i forvejen et vandmærke samme sted som i har, så pludselig er der
to af dem.

Men til alle dem som ikke laver det selv, er det smart.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : UVF.dk

Dato : 05-05-03 18:33

> [...]
> Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
> http://www.dykkercenterlangeland.dk
> Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Du har ret!
Men jeg har ekstra sat UVF.dk vandmærket lidt højer, end det sted hvor de
personlige vandmærker plejer at blive sat.
Men UVF.dk er da nu også hovedsagelig blivet lavet for de fotografer der
ikke er så god til computer-brug "programering".
Jeg personligt har oplevet uw-fotografer af lidt ældre kaliber, der er super
til underwandsfotografi og ønsker at sætte deres billeder online, men ikke
ved hvordan man gør det. Her var formålet med UVF.dk at give dem en
hjælpende hond.
Jeg tænker at denne slags uvfotograf har et stort viden om
undervandsfotografi. Og derfor er det, i fremtiden, planlagt at inkludere et
Forum på UVF.dk hvor man "eller dig" så kan udnytte denne viden.

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-05-03 18:48

UVF.dk wrote:

> [...]
> undervandsfotografi. Og derfor er det, i fremtiden, planlagt at
> inkludere et Forum på UVF.dk hvor man "eller dig" så kan udnytte

En rigtig god feature ville være muligheden for at fravælge jeres vandmærke
under ens bruger opsætning.

Fra : UVF.dk

Dato : 05-05-03 19:17

> En rigtig god feature ville være muligheden for at fravælge jeres
vandmærke
> under ens bruger opsætning.

Det har jeg tænkt på.

Men det bliver et programmering af større omfang.

Kommer måske i fremtiden.

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-05-03 19:36

UVF.dk wrote:

> Det har jeg tænkt på.
>
> Men det bliver et programmering af større omfang.

Hehe nu er jeg selv softwqare udvikler, så den æder jeg ikke lige :)

Et flag i databasen under brugere, og når vandmærkes bliver lagt på skal den
checke det flag i basen :)

> Kommer måske i fremtiden.

Lyder fint.

Held og lykke med sitet :)