Sprøjtepistol til Gori 88
Fra : MFN

Dato : 02-05-03 14:23

Jeg har et trykimprægneret hegn der skal træbeskyttes ( 32 meter ......
dræbende kedligt arbejde ). Jeg bruger helst Gori 88 eller lign. men findes
der en sprøjtepistol der kan arbejde med den slags ? Dem jeg har set
arbejder kun med det tynde sprøjt.

Forslag ?

Michael F.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-05-03 15:05

"MFN" <mikee@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
findes
> der en sprøjtepistol der kan arbejde med den slags ? Dem jeg har set

Jeg har en Wagner 850. Den klarer fint Gori 88, det skal bare fortyndes med
20% terpentin. 1 liter terpentin til 5 liter maling. Der skal måske males to
gange, men det er ikke noget problem. Det går som en leg .
Carsten

Fra : OK

Dato : 03-05-03 17:01

Husk lige at køre bilen laaaangt væk inden du starter med
sprøjtemalingen..........

mvh Ole

Fra : Peter M

Dato : 02-05-03 18:26

> Forslag ?

Hvis du har en kompressor kan jeg anbefale en boddy / tectyl sprøjte
den er jo beregnet til de tykke produkter

mvh
Peter M
--
Ved Reply til mig fjern
"FJERN DETTE" i min e-mail adresse

(Dette gælder kun i Newsgrupper)
i private mail er adressen korrekt.

Fra : Jørgen

Dato : 03-05-03 09:57

brug en have sprøjte evt. en forstøver. Den er en luft løs sprøjte som
forstøver ved tryk som en vandslange med forstøver
Uanset hvad du bruger skal du regne med at fortynde dog ikke airlees

Hilsen
Jørgen

Hilsen
Jørgen