Genvejstast "Vis Koder" Word2000
Fra : BJ.DK

Dato : 01-05-03 20:08

Ifølge "Hjælp" i danske Word 2000 er genvejstasten til "vis koder" (Knappen
med Pi-tegnet), beskrevet som:

Ctrl+Ned,

Nu har jeg (synes jeg selv) prøvet adskillige kombinationer af begge
CTRL-taster, samt alfatastatur og numerisk tastaturs kommaer, uden at få det
til at virke.

Nogen der kan udpensle den korrekte genvejstast for mig?

Pft Børgesen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-05-03 21:54

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> til at virke.
>
> Nogen der kan udpensle den korrekte genvejstast for mig?

Der er sikkert en genvejstast, men jeg har aldrig fået den til at virke uden
at definere den selv. Ctrl+Ned, er ikke tilgængelig. Ctrl+Ned er OK.
Kommanet indikeret, at der skal komme endnu en tast efter (tror jeg), men af
en eller anden grund er ikke angivet hvilken.

Selv har jeg valgt at definere CTRL+Ned (uden komma).

Jan

Fra : pre

Dato : 02-05-03 20:04

Hvis du en anden gang er i tvivl om en genvej så prøv følgende trick:

Tryk Ctrl+ALT+(plustegnet på det numeriske tastatur). Når markøren er
ændret til at ligne et firkløver, klik i værktøjslinien(i det aktuelle
tilfælde på ikonen), eller i menuen(firkløveret viser hvor det er
muligt at klikke).
Tilpas funktionens boks dukker frem med kommandoen markeret, og en
evt. genvej vises forneden.

Som med så mange andre ting i Word: Leg lidt med det til du har
rutine.

pre