Ukrudtsdamper
Fra : Stefan Garvig

Dato : 30-04-03 17:56

For nogen tid siden var det moderne at bekæmpe ukrudt med en ukrudtsdamper,
men moden er vist skiftet: Jeg kan ikke opdrive en sådan ukrudtsdamper. Er
de mon gået ud af produktion? Var de for dårlige/ineffektive?

Har nogen her i gruppen erfaringer med at bruge en ukrudtsdamper, så lad
høre fra jer. Jeg tænker nemlig på at købe en brugt.

Venligst

Stefan Garvig

--
**********
For direct reply only:

Fra : THS NIEL

Dato : 30-04-03 21:35

> [...]
> men moden er vist skiftet: Jeg kan ikke opdrive en sådan ukrudtsdamper. Er
> de mon gået ud af produktion? Var de for dårlige/ineffektive?

Virker OK, men er lidt langsom at bruge, da "grøntsagerne" skal
blancheres.Jeg har selv en (bagerst i udhuset...hmmm.) og den har jeg
egentligt været glad for. Den er bedst til mindre havestykker - f.eks. ikke
en hel undkørsel, men til bede o.s.v.

/Thomas

Fra : jensen

Dato : 01-05-03 07:54

> Har nogen her i gruppen erfaringer med at bruge en ukrudtsdamper, så lad
> høre fra jer. Jeg tænker nemlig på at købe en brugt.

tja, jeg har aldrig fået fidus til den. Har brugt den i min indkørsel men
fx. mælkebøtter og andre ihærdige planter kommer snart igen. Du er velkommen
til at købe min :) (bor ved Silkeborg)

hilsen Helle

Fra : Stefan Garvig

Dato : 01-05-03 19:18

> tja, jeg har aldrig fået fidus til den. Har brugt den i min indkørsel men
> fx. mælkebøtter og andre ihærdige planter kommer snart igen. Du er
> [...]
Jeg bor i Rødovre, så det er måske lidt bøvlet. Hvis nogen tættere på mig
har en damper til salg, så nupper jeg nok den i stedet for.

Venligst

Stefan Garvig
Fundervej 38
2610 Rødovre
Tlf. 44 91 39 02

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 01-05-03 19:52

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> wrote in message

> Jeg bor i Rødovre, så det er måske lidt bøvlet. Hvis nogen tættere på mig
> har en damper til salg, så nupper jeg nok den i stedet for.

Så kunne du ellers være sikker på, at der blev tørt nok til at bruge den -
det skal nemlig være ret tørt, før du kan få "kogt grøntsagerne" ordentligt.

/Anne