Helium
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-04-03 13:19

Hejsa..

Er der nogen steder i københavn man kan få fyldt helium på en 7l flasker
bare til lidt sjov og spas.. jeg har prøvet strandmøllen og hydro men de vil
kun sælge helium på deres egne flasker..

Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.ktd.dk

Fra : Thomas Kjeldsen

Dato : 30-04-03 13:55

> [...]
vil
> kun sælge helium på deres egne flasker..

Hej Jonas.

Kender desværre ikke til nogle steder, men kan du ikke 'bare' leje en flaske
fra strandmøllen/hydro for 2 ugers tid (eller hvor længe du nu skal bruge
det)?
Det burde ikke være så forfærdeligt dyrt igen i flaskeleje, jeg mener at de
(i hvertfald 1 af dem) udlejer flasker på dagsbasis.

Bare et forslag.

Held og lykke med projektet (balloner?),
Thomas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-04-03 14:05

"Thomas Kjeldsen" <thomas_kjeldsen@SLETDETTEyahoo.com> wrote in message
> Kender desværre ikke til nogle steder, men kan du ikke 'bare' leje en
flaske
> fra strandmøllen/hydro for 2 ugers tid (eller hvor længe du nu skal bruge
> det)?

Mjah det koster mig bare 2300 kr. for 50L og når jeg så kun skal bruge 7L så
kan det ikke rigtig betale sig..

--
Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.ktd.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 30-04-03 14:18

Så gå til et af de dykkercenentre der ligger inde med He. Thyges
Dykkercenter, Ocean Dive Explores. o.s.v.

JZC

Jonas Lüttichau <jluttichau@FJERNMIGmagnetix.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BPPra.42404$y3.2949598@news010.worldonline.dk...

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-04-03 14:41

"Johnny Christensen" <Johnny_Chri@hotmail.com> wrote in message
> Så gå til et af de dykkercenentre der ligger inde med He. Thyges
> Dykkercenter, Ocean Dive Explores. o.s.v.

Smukt, mange tak skal du have.. jeg troede faktisk ikke der var nogen af de
dykkercentre der fyldte helium.. :)

Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.ktd.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 30-04-03 15:13

Jow, Chris afholder tekniske uddannelser og Thyge har det af personlig
interesse.

nyhedsmeddelelse:vlQra.42536$y3.2951218@news010.worldonline.dk...

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-04-03 14:26

> [...]
nyhedsmeddelelse:BPPra.42404$y3.2949598@news010.worldonline.dk...
> Mjah det koster mig bare 2300 kr. for 50L og når jeg så kun skal bruge 7L

7 l ialt eller 7 l x 200 bar +

Allan Hansen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-04-03 15:21

"Allan Hansen" <REMOVETHISalhansen@rh.dk> wrote in message
> 7 l ialt eller 7 l x 200 bar +

det sidste..

--
Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.ktd.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-04-03 17:40

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@FJERNMIGmagnetix.dk> skrev i en meddelelse
> det sidste..

Jeg har ellers et skvat i en flaske, nok til et par balloner til
børnefødselsdagen

Allan Hansen

Fra : Henrik Manley

Dato : 30-04-03 14:19

Husk nu at komme lidt ilt i hvis det skal bruges til at snakke sjovt. Prøv
eventuelt JJ.teknik.

Henrik Manley