Hvorfor...?
Fra : Michael Damgaard Lau~

Dato : 29-04-03 20:53

Det undre mig når man har en langsom bil, (lille motor) så bliver den kørt
som det var en racerbil og har stjålet hele pisset, men når man får en bil
der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt stille og roligt.
Nogen der har en logisk forklaring på det...?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-03 21:15

Michael Damgaard Laursen skrev:

> [...]
>der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt stille og roligt.
>Nogen der har en logisk forklaring på det...?

Du har draget konklusioner på for spinkelt et grundlag?

--
Bertel

Fra : Michael Damgaard Lau~

Dato : 29-04-03 21:20

Jeg vil heller sige jeg har fattet mig i korthed...!

Fra : Bent Fleron

Dato : 29-04-03 22:10

Michael Damgaard Laursen wrote:
> [...]
> får en bil der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt
> stille og roligt. Nogen der har en logisk forklaring på det...?

Ja, - prisen.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 29-04-03 23:21

"Michael Damgaard Laursen" <svampemixerenFJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3eaed876$0$7597$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt stille og roligt.
> Nogen der har en logisk forklaring på det...?

Logisk ved jeg ikke om det er, men jeg kan da komme med et par påstande som
jeg på ingen måde kan eller vil forsøge på at bevise:

1: Hurtige biler er dyre!
2: Unge kører hurtigere end ældre!
3: Ældre har flere penge end unge!

Fra : Martin

Dato : 30-04-03 08:17

"Michael Damgaard Laursen" <svampemixerenFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt stille og roligt.
> Nogen der har en logisk forklaring på det...?

når man (jeg betjæner et køretøj der er i stand til at accelere
fra 0 til 100 på under 4 sek. så har man ikke noget at skulle
bevise. der for er der jo ingen grund til at fyre den af hele
tiden.
Martin.

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 30-04-03 13:35

On Tue, 29 Apr 2003 21:53:28 +0200
> [...]

> der er hurtig og mener rigtig hurtig. Så bliver der kørt stille og roligt.
> Nogen der har en logisk forklaring på det...?

Jeg er ikke sikker på at det er rigtigt, det er snarere tale om skred i
fart opfattelsen. Jeg talte en gang med en mand som havde haft den
fornøjelse at låne en 12-cylindret Maserati. Han sagde at selv inde i
midten af København med små gaded skulle han virkelig anstrenge sig for
at holde den under 100 km/t. Man bemærker simpelt hen ikke
hastigheden ved en bil som en Maserati eller en Ferrari fordi det foregår så
uanstrengt.

--
Poul-Erik Andreasen