Word XP "task pane" tilretning
Fra : John Klindt

Dato : 29-04-03 13:08

Hej
I word xp kan et "task pane" vises i højre side. Er der nogen, der ved
hvordan man kan tilrette det, f.eks. slette henvisning til skabeloner
på nettet etc.??
pft mvh John

Fra : pre

Dato : 29-04-03 14:15

- are mostly fixed and barely customizable. The one and only option
lets you make the task pane visible each time you start an Office
Program without opening a saved document.

Et trick kan være at sætte en knap på værktøjslinien gennem Tilpas.
Der er 3 New ikoner at vælge mellem, det skal være den med .....
bagefter. Derved dukker den "gamle" boks frem.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : John Klindt

Dato : 29-04-03 21:09

Tak for meldingen.
Det er rigtigt, men egentlig kan jeg godt lide "task pane", men jeg
gider bare ikke at have de pre-links, som ms indbygger.
John