LYDOPTAGER ?
Fra : hjni

Dato : 29-04-03 12:17

Jeg kører win-xp på en sony notebook med YAMAHA lydkort.
Min lydoptager er holdt op med at virke - d.v.s. jeg kan ikke optage med
mikrofonen.
Hvad kan der være galt (mikrofonen skulle være OK). ??

Fra : Asle Bjerva

Dato : 29-04-03 21:16

"hjni" <hansjnielsen@mail.dk> skrev i melding
> [...]
> mikrofonen.
> Hvad kan der være galt (mikrofonen skulle være OK). ??

Høyreklikk på høyttalerikonet og velg avansert. Er det satt flueben ved
mikrofoninngang for innspilling ?
Hvis ja , er styrken satt til midt på skalaen ?
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no