Huledykning i Dordogne (non-profit)
Fra : Christian Sloth

Dato : 28-04-03 05:39

Hej gruppe,

Dette er ikke et kommercielt indlaeg!...

Jeg vil forsoege at arrangere en huledykkertur til Dordogne naeste aar, og
er saa smaat gaaet igang med planlaegningen.

Turen skal laves som en dykkertur hvor vi alle deles om udgifterne til
transport, overnatning osv. Der er altsaa ingen der skal tjene paa det; vi
vil bare gerne dykke.

Umiddelbart bliver der ikke mulighed for uddannelse.

Derfor vil vi gerne hoere fra folk der har huledykkercertifikat og som kunne
vaere interesserede i at deltage paa en tur til Frankrig.

Vi overvejer at laegge turen i forsommeren 2004 (Maj-Juni), men det kommer
lidt an paa hvornaar folk kan.

Haaber der er nogen der har lyst!

MVH

Christian Sloth

Ps. hvis der er nogen der har nogle nyttige informationer om omraadet vil
jeg blive glad hvis i vil dele.

christian@nolimitsdiving.dk

www.nolimitsdiving.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-04-03 09:58

Christian Sloth:

> Ps. hvis der er nogen der har nogle nyttige informationer om
> omraadet vil jeg blive glad hvis i vil dele.

Så længe du vil garantere mig at det er non-profit (til trods for du
har NLD stående under dit indlæg) vil jeg godt hjælpe med lidt info.

Du kan begynde med at tjekke DIR-DK under ture.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Christian Sloth

Dato : 28-04-03 10:16

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> wrote in message
> Christian Sloth:

> Så længe du vil garantere mig at det er non-profit (til trods for du
> har NLD stående under dit indlæg) vil jeg godt hjælpe med lidt info.

Jeg mener hvad jeg skriver og behoever ikke give dig ekstra garantier.

Dette var ikke et debatoplaeg.

Og ikke for at diskuttere det her igen, men dit forretningslink staar i alle
dine mails, saa hvad er din pointe?

Fra : Henrik Manley

Dato : 28-04-03 10:58

> [...]
>
> Dette var ikke et debatoplaeg.
>
> Og ikke for at diskuttere det her igen, men dit forretningslink staar i

Rigtig fin teknik når man vil have hjælp!

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-04-03 11:06

Christian Sloth:

> Jeg mener hvad jeg skriver og behoever ikke give dig ekstra
> garantier.

Næh, men jeg behøver jo heller ikke hjælpe dig.

> Og ikke for at diskuttere det her igen, men dit forretningslink
> staar i alle dine mails, saa hvad er din pointe?

At min forretning ikke arrangerer ture og det gør din.

Fra : Christian Sloth

Dato : 28-04-03 11:21

Please!

Vi vil gerne arrangere en tur (non-profit) og dem der vil med er velkommen
og dem der har noget nyttig info er ogsaa velkommne til at give den hvis de
vil.

Tak

Christian

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-04-03 12:16

Christian Sloth:

> Vi vil gerne arrangere en tur (non-profit) og dem der vil med er
> velkommen og dem der har noget nyttig info er ogsaa velkommne til
> at give den hvis de vil.

Hvad info skal du bruge?

Fra : Christian Sloth

Dato : 28-04-03 12:45

"Peter Fjelsten"
> Hvad info skal du bruge?
>
> --
Jeg skal bruge info om hulerne, om overnatningsmuligheder og fyldesteder.
Jeg kan desvaerre ikke riigtig aabne de sider i har links til paa DIR siden?
(le centre og info om hulerne)

Christian

www.nolimitsdiving.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-04-03 14:01

Christian Sloth:

> Jeg skal bruge info om hulerne, om overnatningsmuligheder og
> fyldesteder. Jeg kan desvaerre ikke riigtig aabne de sider i har
> links til paa DIR siden? (le centre og info om hulerne)

Lænkerne på:
<http://www.dir-dk.org/turbeskrivelser/2001aug-frankrig.html>,
<http://www.dir-dk.org/turbeskrivelser/2002aug-frankrig.html>
fejler intet her.

Der er masser af information at finde her.