Weber gasgrill - hvorfor sidder knapperne ~
Fra : Brian Skaarup

Dato : 27-04-03 19:16

Davs!

Jeg har kigget på forskellige Weber gasgrills og undrer mig over
hvorfor knapperne sidder på bordet ved siden af grillen i stedet for
foran på grillen som på andre gasggrills.
Knappernes pladserering spolerer jo bordet på højre side; plads som
kunne bruges fornuftigt.
Er der en logisk grund til at knapperne sidder der eller er det bare
fordi Weber designerne er sære?

Fra : Jens U. K.

Dato : 28-04-03 09:38

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote in message
> Davs!
>
> Jeg har kigget på forskellige Weber gasgrills og undrer mig over
> hvorfor knapperne sidder på bordet ved siden af grillen i stedet for
> foran på grillen som på andre gasggrills.

Måske fordi man let kommer til at "spilde" foran på grillen?!

> Knappernes pladserering spolerer jo bordet på højre side; plads som
> kunne bruges fornuftigt.

Det har du ret i, men hvis knapperne skal placeres så man ikke alt for let
kan komme til at spilde på dem, så er det jo egentlig ikke så dum en
placering... men der findes sjældent en løsning uden alternativer...

Jeg har adgang til en sådan grill og har faktisk aldrig manglet plads, der
er jo også et bord til venstre med udslagsplade.

> Er der en logisk grund til at knapperne sidder der eller er det bare
> fordi Weber designerne er sære?

Jeg tror ikke at Weber-designere er meget anderledes en andre designere,
de har vist bare været innovative. Men som sagt er der sjældent kun *en*
løsning på *et* problem.

/Jens Ulrik