Inspiration til havepavillon søges, gerne ~
Fra : Kenth Jensen

Dato : 27-04-03 16:12

Hej

Jeg skal i gang med selv at bygge en havepavillon i stil med den på billedet
på nedenstående link.

http://www.pavillondanmark.dk/lugarde/christina400.jpg

Kravene er bl.a. at den skal være ottekantet og ca. 8 - 10 kvadratmeter
stor, med tag som ovenstående, den skal være åben som den på billedet.

Vi synes ikke den skal være helt som ovenstående, vi vil gerne have noget
der ser lidt mere "hyggeligt" ud.

Vi har allerede kikket utallige steder uden at finde det helt rigtige.

Er der nogle der har nogle gode forslag til hvor vi kan finde inspiration
såsom billeder.

Vi har også set et par stykker i nogle udgaver af Gør det selv bladet, som
heller ikke faldt helt i god jord.

På forhånd tak.

Hilsen
Kenth Jensen

Fra : J W Nielsen

Dato : 27-04-03 18:12

> [...]
> såsom billeder.
>
> Vi har også set et par stykker i nogle udgaver af Gør det selv bladet, som

Hej !
Jeg kan huske, at "Äntligen hemma" på Sverige 4 for 1-2 år siden havde et
projekt igang.
Hvis du ikke kender "Äntligen hemma" er det Sv4's gør-det-selv program som
sendes hver tirsdag aften.
Jeg har tidligere set, at de har en fin hjemmeside, så prøv evt. at søge
der...

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Kenth Jensen

Dato : 28-04-03 14:43

> [...]

> sendes hver tirsdag aften.
> Jeg har tidligere set, at de har en fin hjemmeside, så prøv evt. at søge

Mange tak for det.

Det var nu heller ikke lige sådan en, men på siden var der et link til
producenten af pavillonen, som havde en anden som var lige sådan en jeg
havde "drømt" om.

Tak for det.

Hilsen
Kenth Jensen

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 27-04-03 22:10

Kenth Jensen skrev:

>Jeg skal i gang med selv at bygge en havepavillon i stil med den på billedet
>på nedenstående link.
>
>http://www.pavillondanmark.dk/lugarde/christina400.jpg

det er jo det som vi kaldte et lysthus da vi var børn

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet