Pst-backup program for Outlook
Fra : Claus Sørensen

Dato : 27-04-03 14:49

Jeg har tidligere med stor glæde gjort brug af programmet Microsoft Outlook
Personal Folders Backup Installation Wizard til backup af mine Outlook
pst-filer, så jeg med mellemrum blev mindet om backup og kunne foretage den
automatisk via programmet fra min ene pc til den anden (Forbundet i
netværk).

Jeg har Outlook 2002 (XP).

På et tidspunkt forsvandt backup-muligheden. Jeg afinstallerede
backup-programmet via Kontrolpanel og installerede igen. Alligevel kunne jeg
ikke finde programlinjerne i Filer som tidligere. Nu har jeg prøvet igen og
igen. Stadig med samme pauvre resultat: Programmet er installeret, men kan
ikke kaldes frem og dermed ikke bruges.

Hvad gør jeg forkert?

Med venlig hilsen
Claus Sørensen