Lange filnavne på CD?
Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-03-01 11:23

Hej!

Jeg menet jeg havde en driver eller et program så jeg kunne se lange filnavne på
en CD-rom, men jeg kan ikke finde det.

Hvad er det nu for et navn jeg skal lede efter?

På forhånd tak...

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-03-01 13:06

On Sat, 24 Mar 2001 11:23:02 +0100, Knud Berggreen wrote:

<snip>

>Hvad er det nu for et navn jeg skal lede efter?

Sæt argumentet /W, bagefter CDFS.IFS i config.sys...det skulle
slå Joliet support til

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
If I only had a nickel for every time Windows crashed ...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-03-01 21:59

In <syljurryjbeyqbayvarqx.gapout0.pminews@news.tele.dk>, on 03/24/2001
at 12:06 PM, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> said:

>On Sat, 24 Mar 2001 11:23:02 +0100, Knud Berggreen wrote:

><snip>

>Sæt argumentet /W, bagefter CDFS.IFS i config.sys...det skulle
>slå Joliet support til

Tak, det var lige det der skulle til.

/Knud