Hvilken snegl er det?
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 26-04-03 18:52

Jeg har taget et billede af en snegl jeg så i haven idag. Er der nogen
der ved, hvilken snegl det er?

Billedet kan ses her (posted i dk.binaer):

Mvh. Brian

Fra : Calle.

Dato : 26-04-03 19:16

Brian B. Christensen wrote:
> Jeg har taget et billede af en snegl jeg så i haven idag. Er der nogen
> der ved, hvilken snegl det er?

det ligner en alm. vinbjergsnegl, så fang den og æd den. >

--
Calle

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 26-04-03 19:28

On Sat, 26 Apr 2003 20:16:08 +0200, "Calle." <Calle@fjernjyde.dk>
wrote:

>det ligner en alm. vinbjergsnegl, så fang den og æd den. >

Ok, jeg tager dem alle sammen. Der er nogle stykker, men de gør jo nok
et eller andet godt i haven...

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-04-03 08:20

wrote:

>det ligner en alm. vinbjergsnegl, så fang den og æd den. >

Det er forbudt, den er fredet.

--
Jens

Grass is always greener before you smoke it.

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-04-03 10:44

On Sun, 27 Apr 2003 09:20:08 +0200, Jens Petersen <jp@c.dk> wrote:

>Det er forbudt, den er fredet.

Og så retter jeg lige mig selv; man må ikke indasamle sneglen i
komercielt øjemed, hvorimod man gerne må æde den selv.

Mere fredet er den altså ikke

Velbekomme.

--
Jens

Famous Last Words #56: "Trust me! I'm an expert!"