GUE kurser i Danmark til sommer
Fra : Rene B. Laursen

Dato : 26-04-03 11:32

NG,

Jeg har startet et samarbejde med GUE Instruktør Achim R. Schlöffel
vedr.
GUE uddannelser i Danmark og resten af Skandinavien for den sags
skyld.

Samarbejdet går ud på at jeg hjælper Achim med det praktiske omkring
kurserne og virker som kontaktperson på et skandivavisk sprog.

Achim har planer om at komme til Danmark i løbet af sommeren på et
vragtogt i Kattegat og i den forbindelse er der mulighed for at han
kan
blive og køre nogle kurser, hvis der er nogle som har interesse.

Eleven afregner kurserne med Achim direkte og Achim og jeg laver en
intern afregning for mit arbejde. gør mest dette fordi jeg mener GUE's
kurser er den rigtige vej frem.

Kurserne vil blive afviklet på engelsk, og som oftes med mig som
"divemaster/hjælper", således der er mulighed for at spørge på dansk.

GUE har pr. 1. januar 2003 indført et nyt rekreativt triox kursus, som
giver uddannelse i dykning med triox (21/35 trimix) uden deko. Altså
lidt i stil med diverse "Basic Nitrox" kurser. Endvidere har GUE pr. 1
januar 2003 ændret adgangskravene til deres kurser, således man skal
have et GUE Fundamental for at starte på Tech 1 og Cave 1, og der er
nu
meget små muligheder for at lave "Cross-over" på Tech og Cave kurserne
nu.

Man kan læse mere om Achim og kurserne på

http://www.the-inner-space.com

Sitet er desværre kun på tysk, men hvis du har spørgsmål er du
velkommen
til at sende mig en mail på

rene@the-inner-space.com

Man kan selvfølgelig også læse mere om Achim på

http://www.gue.com/info/instruct.shtml

og om GUE's kurser på

http://www.gue.com/classroom/index.shtml

Hvis der er nogle som har interesse i GUE's kurser nu eller senere, så
er I meget velkommen til at kontakte mig off-list på
rene@the-inner-space.com

For at kurserne bliver til noget skal der være min. 5 personer på et
GUE
Fund. og 3 personer på et Tech 1. Det vil være optimalt hvis der kan
afvikles flere kurser efter hinanden, da Achims rejseomkostninger da
kan
deles mellem flere kursister.

Safe Diving

DivePoint
- DIR Diving in Denmark

Rene B. Laursen

Fra : Michael Lancaster

Dato : 29-04-03 00:50

Hvis dette ikke er reklame hvad er så ????

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-04-03 07:30

"Michael Lancaster" <Michaellancaster@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis dette ikke er reklame hvad er så ????

Et festligt indslag med humoristisk sans
Selvfølgelig er det reklame. Fra tid til anden kommer der eksempelvis også
annoncering om IDC og tørdragts kurser og en klub eller to har annonceret
kurser. Selv PF har vist annonceret kurser i USA/Europa. For min skyld ok så
længe det har dette niveau.

Allan Hansen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 29-04-03 09:15

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kurser. Selv PF har vist annonceret kurser i USA/Europa. For min skyld ok

Lidt ligesom hastighedsgrænserne..

Selvom det er ulovligt at køre 3 km for stærkt
så er det i praksis ikke noget man bliver stoppet for.

Find selv grænserne her i NG.

Søren Arnvig

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 29-04-03 12:42

Allan Hansen:

> Selv PF har vist annonceret kurser i USA/Europa.

.... som jeg ingen økonomisk interesse havde i. Bare så det er på plads.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-04-03 13:09

Peter Fjelsten <nospam@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns936C8B516866Dfjelsten@194.255.237.194...
> ... som jeg ingen økonomisk interesse havde i. Bare så det er på plads.

Blot den lille detalje at disse kurser kræver det rette udstyr. Og hvor
køber man lige dette ?

Allan Hansen Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/
Når det regner på præsten så drypper det på

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 29-04-03 13:13

Allan Hansen:

> [...]
> nyhedsmeddelelse:Xns936C8B516866Dfjelsten@194.255.237.194...
>
> Blot den lille detalje at disse kurser kræver det rette udstyr. Og

Læs usenet.dk angående signaturer. Og jeg har tit sagt at det rager mig
en papand at folk køber andre steder.

Og jeg kan uden problemer bevise at jeg var tilhænger af DIR før jeg
fik en forretning: No soup for you! Next!