Norton Internet Security 2003.
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 24-04-03 17:03

Efter opdatering (liveupdate) af NIS 2003 er min maskine blevet flere
minutter om at starte op. Den står tydeligvis og tygger på et eller andet og
det er grænseløst irriterende! Jeg kan selvfølgelig bare afinstallere NIS,
men jeg er såmænd blevet helt glad for programmet.

Er der andre med samme problem og har nogen fundet en løsning?

M.v.h.
A.P.

Fra : Søren Friberg

Dato : 25-05-03 14:57

"Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> wrote in

> [...]
> glad for programmet.
>
> Er der andre med samme problem og har nogen fundet en løsning?

Ja, jeg løste problemet ved at fjerne IS, selvom jeg har købt og betalt
for programmet. Alt andet virker bedre.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com