Skrivebords problem
Fra : P. Sørensen

Dato : 23-03-01 21:57

HJÆLP...er der nogen, der kan hjælpe i en fart?
Er igang med pc kørekortet, og skal oprette og gemme dokumenter på
"skrivebordet".
Men de dukker ikke op som de skal.
IKKE FØR jeg vælger en anden baggrund, vupti, så er de der. Og så kan jeg
vælge den oprindelige baggrund igen, og så er pgl. dokument der stadigvæk.
Hvad kan det nu skyldes? Det er lidt besværligt at skulle gå den "omvej"
hele tiden!
tak for hjælpen
Susanne A.

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : P. Sørensen

Dato : 23-03-01 22:18

STOP - det er klaret - problemet blev løst med en restart !
Susanne.

Fra : Klaus

Dato : 29-03-01 17:20

Lad være med at gemme dokumenter på skrivebordet.
Sørg for at gemme alle data i samme bibliotek fx. C:\dokumenter. Så er det
nemmere at tage backup, for det gør du vel?

/Klaus