Antal netkort under win98.
Fra : Roland Hansen

Dato : 23-03-01 22:07

Hej!

Er der nogen som ved, hvor mange netkort at man kan havde i en maskine under
win98.

Hilsen

Roland

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 24-03-01 12:56

Hej Roland

"Roland Hansen" <22232191@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse news:7XOu6.340$O8.14516@news.get2net.dk...
> Er der nogen som ved, hvor mange netkort at man kan havde i en maskine under
> win98.

Dr ikke nogen begrænsninger på antal kort.
Men du kan kun have 6 TCP/IP stakke og 4 IPX/SPX stakke (incl. DUN/Modem).

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Roland Hansen

Dato : 25-03-01 07:41

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
> Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Tak Bjarne!

Jeg fik oplyst det, som jeg skulle bruge.

Lige nu har jeg:
TCP/IP (delt) -> Opkaldskort.
TCP/IP (hjemme) -> Mit netkort.
TCP/IP -> deling af internet-forbindelse.

Så hvis jeg har forstået dig ret. kan jeg godt sætte et kort mere i. Sagen
er den at jeg overvejer at få Internet via kabeltv (TDC) og skal i den
forbindelse bruge et netkort mere.

Med venlig hilsen
Roland