køb af router - gode råd søges
Fra : oscarp

Dato : 23-04-03 20:33

Et par spøgsmål til eksperter.

Kontoret: Telia bredbånd med dynamisk IP

Hjemme: Tele2 bredbånd med statisk IP og 3 computere, hvoraf den ene
skal i være i kontakt med kontoret. Kan jeg gør det med VPN? Jeg vil
gerne have både trådløs og trådført mulighed. Det er dog den trådførte
computer der skal i kontakt med kontoret.

Er det realistsk?

Kan jeg komme med telias dynamisk IP hjemmefra?

Forslag til en router på kontoret?
og gerne forslag til hvilken hjemme router kan magte opgaven dvs. skal
det være trådløs router (og så fald hvilken?) eller skal jeg have en
alm. router med trådløs access point - hvad skal jeg købe?

På forhånd tak

oscar

Fra : HolyMan

Dato : 23-04-03 23:35