Niveauregulator?
Fra : Dan Andersen

Dato : 23-04-03 19:10

Er de nogen der har kendskab til en billig niveauafbryder til lavspænding -
hvor man kan købe en sådan og til hvormeget?

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk

Fra : torben

Dato : 23-04-03 23:14

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Er de nogen der har kendskab til en billig niveauafbryder til
lavspænding -
> hvor man kan købe en sådan og til hvormeget?

Hvilket niveu, Vand. vilken udformning havde du tænkt dig?

Torben

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 24-04-03 06:43

"torben" <Torben.bohlers@(spam)mail.dk> wrote in message

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> lavspænding -
>
> Hvilket niveu, Vand. vilken udformning havde du tænkt dig?
>
> Torben

Nå ja måske vand - hvis Dan har lavspænding på vandinstallationen - det kan
næppe anbefales.

Men (Dan) prøv at beskrive lidt mere om hvad du skal bruge - det øger
chancerne for et brugbart svar..

/Tommy

Fra : Dan Andersen

Dato : 24-04-03 19:17

Undskyld.. Spørgsmålet var nok lidt løst sat op.. Det jeg efterspørger er en
niveaukontakt til lavspændning, - der neddyppet i vand skal kunne afbryde en
lavspændningsmotor/pumpe drevet af solceller.
Sidstnævnte har jeg heller ikke, så hvis der er nogen, der ligger inde med
viden om, hvor man evt .kunne erhverve det fra, så er jeg lutter ører!

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 24-04-03 20:29

"Dan Andersen" wrote:
> [...]
med
> viden om, hvor man evt .kunne erhverve det fra, så er jeg lutter ører!

http://www.kerychip.dk/solenergi.htm
kunne måske hjælpe med noget af det....

Fra : torben

Dato : 25-04-03 14:19

> [...]
> Sidstnævnte har jeg heller ikke, så hvis der er nogen, der ligger inde med
> viden om, hvor man evt .kunne erhverve det fra, så er jeg lutter ører!

Hvis jeg har forstået det rigtigt, kunne du jo lave styringen over vandet og
bruge en "elefantnosser" til at afbryde pumpen. Den fåes med både slutte og
brydefunktion. Solceller er linket fra poul vist ikke helt tosset.

Fra : Dan Andersen

Dato : 25-04-03 19:42

Tak for svarene - men hvad i alle verden er "elefantnosser" ??? Og hvor får
man fat fat i den/dem henne - bortset fra Afrika og ZOO ?

Fra : Calle.

Dato : 26-04-03 00:21

Dan Andersen wrote:
> Tak for svarene - men hvad i alle verden er "elefantnosser" ??? Og
> hvor får man fat fat i den/dem henne - bortset fra Afrika og ZOO ?

En svømmer, der aktiverer en kontakt
--
Calle

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-04-03 11:27

Har du et link til en billig forretning hvor man kan få fat i en sådan?

Fra : Calle.

Dato : 27-04-03 11:24

jeg ved at www.rs.components.dk har dem
--
Calle

Fra : torben

Dato : 27-04-03 12:31

> jeg ved at www.rs.components.dk har dem

http://sg.rs-c.dk

Torben

Fra : torben

Dato : 27-04-03 11:31

Hvor hen af i verden? Den lokale elektriker kan i hvert fald skaffe den!

Torben