Langsom om at finde net
Fra : Christian Catu

Dato : 23-04-03 17:50

Hejsa

Jeg har lige fået nyt bundkort, og har i den forbindelse geninstalleret XP
Pro.
Når jeg kommer ind i Windows, og kommer til dert hvor Messenger normalt
logger på, står messenger bare og "blinker", altså den kan ikke logge på.
Jeg prøvede så lige at åbne Outlook, og det er simpelthen fordi den ikke
henter sin IP Adresse hurtigt nok. Der går næsten et minut med det! Jeg har
endda sat IP adressen til at være statisk, så jeg forstår ikke helt hvofor?

Anyone

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-04-03 12:25

"Christian Catu" <cNOSPAM@catu.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> næsten et minut med det! Jeg har endda sat IP adressen til at være
> statisk, så jeg forstår ikke helt hvofor?

Hvilken type forbindelse til Internet har du og hvad sidder der ellers
koblet på dit netværk?

--
Bjarke Andersen