Urgent : Kuttere fra Nordhavn/kbh...?
Fra : David Konrad

Dato : 23-04-03 10:54

Jeg skal arrangere fisketur for en gruppe mennesker meget snart. Sidst
valgte jeg Elida i Helsingør, men det ligger for langt væk, så jeg vil
spørge, om nogle kender navne/links/tlf-numre på kuttere der sejler fra
f.eks Nordhavn, Svanemøllen eller selve Københavns Havn - dvs, fra
hovedstadsområdet? Jeg har søgt på nettet, men det jeg har fundet hidtil er
lidt sparsomt. Vore krav er

* afgang cirka kl 10.00 - gerne efter [grundet et par lidt ældre/svagelige
personer+børn]
* leje af fiskegrej skal være muligt

Hvis nogle kender nogle oplagte muligheder må de gerne svare meget hurtigt!

På forhånd tak...

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-04-03 12:01

"David Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks Nordhavn, Svanemøllen eller selve Københavns Havn - dvs, fra
> hovedstadsområdet? Jeg har søgt på nettet, men det jeg har fundet hidtil

Mon ikke der er en du kan bruge her:

http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/koebenhavns_amt/?mode=5

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : SEJ

Dato : 23-04-03 17:14

Hej David

Hvis ikke alle er raske og rørige som du skriver vil jeg nok foretrække
Skipper fra Kalkbrænderihavnen, Svanemøllen, der er ingen trapper til
hverken kabys eller toilet og skibet har en rigtig salon, alternativt er der
en fra samme rederi, Elida tror jeg nok der sejler fra Skovshoved
Bjørnsholm.

med venlig hilsen

Svend

Fra : David Konrad

Dato : 24-04-03 22:14

> Hvis nogle kender nogle oplagte muligheder må de gerne svare meget
hurtigt!

> På forhånd tak...

Jeg takker for jeres råd, Alex og SEJ.