Norton AntiVirus understøtter i
Fra : Heidi N. K.

Dato : 23-04-03 07:41

Hej

Jeg har WIN-NT på min maskine.
Jeg har altid benyttet Norton AntiVirus som ligger i deres udemærkede
SystemWorks-pakke.

Desværre har Norton besluttet at stoppe med at understøtte WIN-NT,
gældende fra år 2003 og da mit abonnement nu er udløbet har jeg et
problem, for hva´ skal jeg så vælge.

Er der nogen der har erfaring med WIN-NT og andre antivirus programmer
??

Jeg har forsøgt med det dansk Bullgaurd, som umiddelbart virker
tiltalende, men hastigheden på maskine nedsættes kraftig.

Da jeg ikke umiddelbart kan skifte til WIN-XP, pga. jeg har nogle
meget specielle programmer der kræver en stor og tidskrævende
opsætning, ønsker jeg derfor at forsætte med NT et års tid endnu.

MVH
HEIDI

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 23-04-03 09:46

"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem, for hva´ skal jeg så vælge.
>
> Er der nogen der har erfaring med WIN-NT og andre antivirus programmer

Jeg har haft stor glæde af Norman Antivirus (www.norman.com) som også kan
køre på NT4.0

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-04-03 00:21

Heidi N. K. skrev:

> Desværre har Norton besluttet at stoppe med at understøtte
> WIN-NT, gældende fra år 2003 og da mit abonnement nu er
> udløbet har jeg et problem, for hva´ skal jeg så vælge.

Du kan stadigvæk købe 2001 udgaven af Norton Antivirus:

Så vidt jeg har forstået Århus kommunes kontrakt omkring pro-
duktet, vil det blive opdateret indtil udgangen af næste år.

I øvrigt får du nok bedre hjælp med antivirus-programmer inde
ved siden af i:

Fra : Anders Lund

Dato : 24-04-03 05:37

hnk451@hotmail.com (Heidi N. K.) wrote in

> Desværre har Norton besluttet at stoppe med at understøtte WIN-NT,
> gældende fra år 2003 og da mit abonnement nu er udløbet har jeg et
> problem, for hva´ skal jeg så vælge.

Du kan ikke købe et ekstra års abbonnement?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Bent Lylloff

Dato : 24-04-03 16:07

> [...]
> problem, for hva´ skal jeg så vælge.
>
> Er der nogen der har erfaring med WIN-NT og andre antivirus programmer
Hej
Prøv med Panda Antivirus, den kører godt på NT.
http://www.antivirus.dk
MVH
Bent

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 29-04-03 12:49

Det kan jeg kun bekræfte...Panda er sagen...Det spiller bare...
Rene