Godt råd søges...
Fra : Palle Jensen

Dato : 22-04-03 22:52

Hej,

Jeg skal lige skubbes i den rigtige retning....

På en hjemmeside skal jeg lave et afkrydsningskema der skal vise
hvilke dage man kan en given ting.

Ligesom dette:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/skema.htm

Enhver skal kunne gå ind og se hvad de andre har valgt. Det gør ikke
noget at andre kan sætte krydser i ens felter. Systemet er baseret på
tillid

Den for jeg har lavet det er egentlig OK, men afkrydsningerne huskes
ikke efter endt session.

Er der nogle der har en ide til hvordan jeg kan lave et sådan skema?

På forhånd tak...

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-03 23:21

Palle Jensen <invalid@invalid.00> skrev :

> [...]
>
>Enhver skal kunne gå ind og se hvad de andre har valgt. Det gør ikke
>noget at andre kan sætte krydser i ens felter. Systemet er baseret på

Jeg har ikke så meget forstand på det, men ved at du ikke kan
lave med alm. html og form.

Du skal lave det med noget serverside som php eller asp for at
det kan skrive det til serveren og du kan ikke bruge det på en
homeserver.

Så du skal have fat i et rigtigt webhotel, der tillader
serverside og så spørge i en af webdesign.serverside.*-grupperne.

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-04-03 23:49

On 23 apr 2003, Knud Gert Ellentoft wrote something like this :

> Jeg har ikke så meget forstand på det, men ved at du ikke kan
> lave med alm. html og form.

- OK. Havde det på fornemmeren.

> Du skal lave det med noget serverside som php eller asp for at
> det kan skrive det til serveren og du kan ikke bruge det på en
> homeserver.

- Nope..

> Så du skal have fat i et rigtigt webhotel, der tillader
> serverside og så spørge i en af webdesign.serverside.*-grupperne.

- Har PHP på den server hvor det skal bruges. Jeg popper over i
serverside grupperne.

Takker..

--
Palle Jensen