"link" som viser text under sig.
Fra : Niller Nielsen

Dato : 22-04-03 21:43

Er der nogen som ved hvordan man laver et "link" som ikke skifter siden med
hvor der kommer noget text under "linket". jeg tænker på ligesom på tv2
Tv-guide hvor man kan få en beskrivelse af programmet. jeg skal bruge det
til et sommerfest program.

se evt. her.
www.ugerloese-if.dk/sommerfest/
under program.
--
Venlig Hilsen
Niller Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-03 22:25

"Niller Nielsen" <Hovedgaden@tdcadsl.dk> skrev :

>Er der nogen som ved hvordan man laver et "link" som ikke skifter siden med
>hvor der kommer noget text under "linket". jeg tænker på ligesom på tv2

Ikke så avanceret som tv2s, men mere enkelt at lave

</head><body>
document.all.test.style.display = 'block';
else if (document.getElementById)

document.getElementById('test').style.display
= 'block'"
ondblclick="if (document.all)
document.all.test.style.display = 'none';
else if (document.getElementById)

document.getElementById('test').style.display
= 'none'">
tekst 1</span>
document.all.test2.style.display = 'block';
else if (document.getElementById)

document.getElementById('test2').style.display
= 'block'"
ondblclick="if (document.all)
document.all.test2.style.display = 'none';
else if (document.getElementById)

document.getElementById('test2').style.display
= 'none'">
tekst 2</span>
<h2>Dobbeltklik skjuler teksten</h2>

Fra : Niller Nielsen