ftp install --> debian
Fra : Thor

Dato : 22-04-03 17:55

er det ikke muligt at lave sin egen ftp server, og så installere debian, vi
den. eller skal jeg til at brænde alle cd'erne

Fra : Thomas Iversen

Dato : 22-04-03 19:10

In article <3ea573f8$0$42577$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thor wrote:
> er det ikke muligt at lave sin egen ftp server, og så installere debian, vi
> den. eller skal jeg til at brænde alle cd'erne

Jo enten det, eller (hvis det bare er en enkelt maskine du skal
installere) bruge et install-set (3 diske eller en 120Mb cd) og
derefter installere resten fra nettet. Se:

http://debianguiden.dk/dists/stable/download/debianguiden_1.2.txt

afsnit 3.1 (og 3.1.1)

mvh thomas

Fra : Thor

Dato : 22-04-03 20:42

> [...]
> installere) bruge et install-set (3 diske eller en 120Mb cd) og
> derefter installere resten fra nettet. Se:

Det er bare på en enkel maskine, men jeg ville installere en ftp server på
min anden maskine og så installere derfra.

Fra : Thomas Iversen

Dato : 22-04-03 20:48

In article <3ea59b1b$0$42607$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thor wrote:

> Det er bare på en enkel maskine, men jeg ville installere en ftp server på
> min anden maskine og så installere derfra.

Har den anden maskine alle .deb pakkerne liggende?

Thomas, Vanløse

Fra : Thor

Dato : 23-04-03 14:47

> Har den anden maskine alle .deb pakkerne liggende?

HAr downloadet alle cderne til at brænde, villle bare pakke .iso filen ud og
så installere via ftp