Granitskærver og priser på dette.
Fra : Thomas

Dato : 22-04-03 13:07

Hejsa venner

her skal vi dele lidt gode råd o.s.v.

derfor vil jeg gerne dele dene med jer:

På diverse råstofpladser koster noget som sorte granis skærver 60 kr pr 100
kg (f.eks i herlufmagle ved næstved.)

det syntes jeg var lidt voldsomt så derfor kontaktede jeg min lokale
vognmand, prisen her var 83 kr..

PR M3 (ca 2 tons)

det vil sige 4,15 kr pr 100 kg............

Dertil kommer så kørsel, ca 300 kr (jeg skal bruge 2 m3)

Ialt 466 kr + moms..

Ved køb på råstofpladsen havde dette kostet ca 2400
kr............................

Pas på derude

thomas

Fra : Musen

Dato : 22-04-03 20:45

> [...]
>
> Dertil kommer så kørsel, ca 300 kr (jeg skal bruge 2 m3)
>
> Ialt 466 kr + moms..
>
> Ved køb på råstofpladsen havde dette kostet ca 2400

Gisp det var da noget af en forskel. Tak skal du have for rådet, det kunne
vi meget nemt komme til at skulle benytte os af i nærmeste fremtid.

Venlig hilsen Musen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-04-03 08:06

> her skal vi dele lidt gode råd o.s.v.
>
> derfor vil jeg gerne dele dene med jer:

Det sættes der jo altid pris på

> det syntes jeg var lidt voldsomt så derfor kontaktede jeg min lokale
> vognmand, prisen her var 83 kr..
> Ialt 466 kr + moms..

Det var da umiddelbart utroligt billigt - nu spørger jeg lige lidt dumt, din
vognmand ved godt helt præcist hvad du snakker om?! Jeg spørger fordi jeg
lige prøvede at lave en søgning på Granitskærver på G. og her fik jeg bl.a.
et hit til en anden vognmand der bl.a. solgte genbrug (beton/asfalt-skærver)
til præcis den pris du siger.
Har du modtaget dine "skærver" - de lugter ikke umiskendeligt af tjære ?

Vi høres

Jesper

Fra : Thomas

Dato : 23-04-03 09:14

> [...]
(beton/asfalt-skærver)
> til præcis den pris du siger.
> Har du modtaget dine "skærver" - de lugter ikke umiskendeligt af tjære ?

Hejsa

Nej de er ikke modtaget endnu, skulle komme idag men ja der er tale om
rigtige granit skærver

Så iøvrigt at hjem og fix sælger granitskærver til 50 kr for 25 kg i denne
uge..

Thomas

Fra : Dennis Bendix

Dato : 26-04-03 20:15

Hej.
Tak for dit gode råd..
kan du ikke lige oplyse hvilken vognmand der ku
levere det til denne gode pris??

Mvh.
Dennis Bendix
d.bendix@tdcadsl.dk