Aqua-stop
Fra : olle

Dato : 22-04-03 09:38

Jeg har et lille problem med Aqua-stop "dimsen" på min opvaskemaskine. 1
gang hver 2 til 3 måned vil den ikke lukke vand ind. Så skrue jeg
tilgangsslangen af kigger på et helt rent filter, lukker igen og så virker
den igen.
Hvad kan være galt?
Skal sådan en "fætter" vende på en bestemt måde?

Olle.

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-04-03 09:55

olle wrote:
> [...]
vand
> ind. Så skrue jeg tilgangsslangen af kigger på et helt rent

....den kan være tilkalket - kan du skille den helt ad og se
efter?

....har tit haft dét på en gammel vaskemaskine...
Hans

Fra : olle

Dato : 22-04-03 11:42

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in news:b8305u$16od$3@news.cybercity.dk:

> ...den kan være tilkalket - kan du skille den helt ad og se
> efter?
>
> ...har tit haft dét på en gammel vaskemaskine...
> --
Tak for svaret Hans.
Men Opvaskemaskine er ikke engang 1 år gammel og den er helt ren (Ingen
kalk).
Olle

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-04-03 11:51

olle wrote:
> Tak for svaret Hans.
> Men Opvaskemaskine er ikke engang 1 år gammel og den er helt
ren
> (Ingen kalk).

....nej...men: nu er det længe siden, at jeg rensede den
pågældende vaskemaskine - den er smidt ud - men intervallerne
mellem rensningerne kan sagtens have været på under et år -
gjorde det i hvert fald ofte (uden at det så lige behøver at være
*det*, der er galt med din maskine)...
Hans

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 26-04-03 13:47

Hmm er det ikke noget med at studsen der bliver sat på vandudtaget skal
vende (delvist) opad? Det synes jeg jeg har læst et eller andet sted