Browser
stl_s 3840
arlet 2470
frontpage vist i browser under windows XP
Fra : Linda Frost

Dato : 21-04-03 18:28

Hej

Jeg har et problem med siden www.mop.dk og internet explore 6 under windows
XP med servepack 1a.

knapperne i venstre side vises ikke korrekt.

<head>

sådan ser det ud.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få løst problemmet

vh
Lars

Fra : Leony

Dato : 21-04-03 19:04

"Linda Frost" <post@post.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et problem med siden www.mop.dk og internet explore 6 under
> windows XP med servepack 1a.
> knapperne i venstre side vises ikke korrekt.

Måske skyldes det at den servicepakke er uden java.
Den skal downloades som supplement.

> <head>
> Er der nogen der ved hvordan jeg kan få løst problemmet

Hvis ovenstående ikke gør tricket, så prøv i webdesign-gruppen, der kan
de helt sikkert hjælpe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Linda Frost

Dato : 21-04-03 20:17

mange tak - har du også et link ?
vh
Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-04-03 12:24

[Java]

http://java.sun.com/getjava

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-03 19:42

"Linda Frost" <post@post.dk> skrev :

>Jeg har et problem med siden www.mop.dk og internet explore 6 under windows