Hvor fisker i. I aften?
Fra : Herbert

Dato : 21-04-03 15:39

Hejsa

Tænkt, at det kunne være sjovt, at vide hvor der bliver fisket i
aften.........

Selv tager jeg en tur til Knus Rasmussen.

Hvor tager i hen?

/Erik

Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 21-04-03 15:46

Jeg tager til Østjysk Våbenhandels Put&Take i Hedensted...

Fra : AltidDanmark

Dato : 21-04-03 16:00

"Michael Rosendahl Andreassen" skrev d. 21-04-03 15:46 dette indlæg :
> Jeg tager til Østjysk Våbenhandels Put&Take i Hedensted...
>
> VI HAR PLANLAGT EN TUR UD TIL ET PUT&TAKE SOM LÆGGER SYD FOR ÅRHUS ...
PÅ GL. HORSENS LANDEVEJ.

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Jørgen

Dato : 21-04-03 20:49

Jeg var ude ved Skovshoved havn.

Fra : Thomas

Dato : 21-04-03 21:27

Skete der noget spændende eller var vinden for styg?
Thomas

Fra : Niels Jørgen

Dato : 22-04-03 08:00

Det var OK. Vinden var til at have med at gøre, men der var en del løs tang
i vandet, det blev til 2 torsk, den ene kunne bruges.

Niels Jørgen

Fra : Herbert

Dato : 21-04-03 23:15

> [...]
>
> Tænkt, at det kunne være sjovt, at vide hvor der bliver fisket i
> aften.........
>
> Selv tager jeg en tur til Knus Rasmussen.

Det blev til et havørrede på 42 cm samt en torsk på 39 cm.

Efter kl.21.30 blev der næste vindstille Men jeg måtte stoppe fordi et
på "tosser" ville smide min cykle i vandet. Hvis jeg ikke kom ind, Samtidige
med, at de kastet sten i vandet

Er der andre der har ud for lignende?

/Erik

Fra : Søren Jensen

Dato : 22-04-03 15:07

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Efter kl.21.30 blev der næste vindstille Men jeg måtte stoppe fordi et
> på "tosser" ville smide min cykle i vandet. Hvis jeg ikke kom ind,

Nej .. Ved ikke hvad det ligner. Det er sgu`da for barnligt..

Søren

Fra : Anders

Dato : 29-04-03 16:25

Mener du Knud Rasmussen statuen lige nord for Skovshoved Havn?

Kan man fange havørreder der? Jeg er meget interesseret i stedet da jeg bor
ikke langt derfra.
Fiskes der med flue ? fortæl gerne mere om det?

hilsener anders

Fra : Herbert

Dato : 30-04-03 16:04

Hey Anders
> Mener du Knud Rasmussen statuen lige nord for Skovshoved Havn?
Ja, men der SKAL bruges waders.

> Kan man fange havørreder der? Jeg er meget interesseret i stedet da jeg
bor
> ikke langt derfra.
Ja, der tages havørred der. Har selv fået nogle stykker.

> Fiskes der med flue ? fortæl gerne mere om det?
Ja, der kan godt fiskes med flue. Har selv gjort der med stort held efter
Torsk ( brug Muddler e.l.) Og hornfiskene skulle da også være til, at nå med
flue.......

De havørrede jeg har fået der ude. Er alle tage på blink!

/Erik