Power Bait
Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 21-04-03 14:37

Hejsa...

Jeg er den type lystfisker der altid har travlt og når jeg endelig har tid
til at fiske så vil jeg helst fange noget - derfor render jeg oftest en tur
til Put&Take-søen - selvom fiskeri i naturlige vande selvfølgelig er mere
originalt...

Men jeg har observeret at Power Bait ikke er så givende længere og flere jeg
har snakket med har bekræftet det...

Nogen herinde der kan give mig ret?

Mig og nogle andre har den selvopfundne teori at dambrugsejerne er blevet
"lokket" til at fodre deres ørreder med noget andet end de gjorde førhen...

Jeg vil gerne høre andre om deres meninger :)

P.S. Jeg er ikke kun en doven medefisker med en øl i den ene hånd! Jeg
foretrækker fiskeri med Meeps Aglia 2 eller Tasmanian Devil (7g), men af og
til kan en ølpause suppleres med en gang Power Bait fiskeri...

Hyg jer allesammen! :)