Internet Explorer 5.0
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-04-03 12:57

Internet Explorer 5.0 vil tilsyneladende ikke vise teksten på visse af
mit sites sider:

http://findhim.com/
http://findhim.com/help.php
http://findhim.com/about.php

Til gengæld viser den fint følgende sider:

http://findhim.com/advancedsearchinterface.php
http://findhim.com/editprofile/

På de sider, der ikke vises ordentligt, ses topbjælken som den skal, men
der er kun et stort, hvidt område nedenunder (dér, hvor der skulle have
været tekst samt en reklame). Den del af siden, der ikke vises, begynder
lige under "div id='main'>".

Koden er 100% gyldig, og alle sider bruger samme sidehoved og -fod.
Derfor undrer det mig lidt, at IE 5.0 ikke vil vise siderne ordentligt.
Er der nogen, der kan regne ud, hvad problemet er? Jeg er selv lidt
lost, eftersom der ikke er tale om f.eks. forkert nestede koder.