Opbevaring under seng
Fra : Nicolai Lang

Dato : 21-04-03 10:41

Vi har 2 90x200 boxmadrasser (på meder - Ikea) i gæsteværelset, og jeg
tænkte det kunne være genialt at kunne opbevare nogle ekstra
dyner/puder under disse.

Men jeg har ikke været i stand til at finde nogen færdig løsning til
dette, som udnytter pladsen godt nok. De plastik rullekasser man kan
få er for små og dyre (der er for meget spildplads).

Er der nogen der har et godt forslag, eller en site med lidt tips til
hvordan man selv evt. bygger noget der passer? (Ikke for svært, jeg er
ikke SÅ meget handy-man ).

På forhånd tak
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : jysch

Dato : 21-04-03 12:03

Hej Nicolai!
Det er sommetider muligt at få de rullekasser på tilbud - og så kan man
putte dyner/puder i en sort plastsæk - og med støvsugeren suge luften ud
af skken, så kan de passe i kasserne.
Jeg har endvidere for år tilbage ( 2 - 3 år) købt nogle
opbevaringstasker, som passer til 4 hynder str. 125x50x32 cm. Jeg tror
det var i Jysk Sengetøjslager. Jeg mener ikke de var ret dyre, og de kan
også bruges til at lægge under sengen.

Håber at du finder ud af det.

Hilsen Jysch

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 21-04-03 14:31

jysch wrote:
> Hej Nicolai!
> Det er sommetider muligt at få de rullekasser på tilbud

Føtex har f.eks. nogen til 40 kr. i denne uge.

- og så kan
> man putte dyner/puder i en sort plastsæk - og med støvsugeren suge
> luften ud af skken, så kan de passe i kasserne.

Just what I skould til to skriv

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 21-04-03 15:56

"jysch" <jysch.news@kandu.dk> wrote in message

> Det er sommetider muligt at få de rullekasser på tilbud - og så kan man
> putte dyner/puder i en sort plastsæk - og med støvsugeren suge luften ud
> af skken, så kan de passe i kasserne.

Der er noget med, at dynerne slet ikke har godt af at ligge helt "luftløse"
i lang tid. Det er fint nok til transport og lignende.

> [...]
> opbevaringstasker, som passer til 4 hynder str. 125x50x32 cm. Jeg tror
> det var i Jysk Sengetøjslager. Jeg mener ikke de var ret dyre, og de kan

Dem bruger vi også til syner, og de er fortrinlige - der kan man sagtens
proppe en dyne ned uden brug af støvsuger.

/Anne