Oil Tycoon
Fra : Brian Andersen

Dato : 20-04-03 18:44

Jeg har i en rodebunke fundet dette lidt ældre sim-spil. Jeg er dog løbet
ind i et enkelt problem. Jeg kan producere Oil Rigs, men hvordan bruger jeg
dem. Dvs. hvor ender de når de er bygget, og hvordan (hvilken by) kan man få
borerettigheder til vand-oliefelter?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian

Fra : John

Dato : 22-04-03 16:54

> [...]
jeg
> dem. Dvs. hvor ender de når de er bygget, og hvordan (hvilken by) kan man

Beklager at jeg ikke lige har et svar til dig, men findes den i grunden i en
"opdateret" version? Altså med pæn grafik osv. men med samme gameplay (for
den var jo herlig)

John

Fra : Brian Andersen

Dato : 23-04-03 18:59

Hvis det er den samme vi taler om (Udgivet af Blackstar), så synes jeg
egentlig at den har en pæn grafik. Den udgivelse jeg har er fra 2001.

Fra : John

Dato : 23-04-03 19:06

> Hvis det er den samme vi taler om (Udgivet af Blackstar), så synes jeg
> egentlig at den har en pæn grafik. Den udgivelse jeg har er fra 2001.

Jeg synes nu jeg har prøvet en tidligere udgave en gang - den mindede meget
om Amiga udgaven og grafikken var meget grumset synes jeg. Men jeg vil da
lige prøve at se lidt mere på denne

John

Fra : danni plougmann

Dato : 25-04-03 16:06

> Hvis det er den samme vi taler om (Udgivet af Blackstar), så synes jeg
> egentlig at den har en pæn grafik. Den udgivelse jeg har er fra 2001.

har du evt. et link til spillet
er det freeware