/ Forside / Interesser / Fritid / Computerspil / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Computerspil
#NavnPoint
tedd 8528
mikael_ha.. 7820
refi 7305
Nordsted1 5883
ostemanden 4941
pallebhan.. 4708
HJV9222 4392
Klaudi 3560
miritdk 2521
10  Tri 2316
downloader sim city 4. og hvad så
Fra : hynes


Dato : 18-04-03 17:44

jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
original cd
jeg kører win xp pro, kan det være derfor

 
 
Lars Stokholm (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 18-04-03 17:53

In dk.spil.computer, hynes wrote:

> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det
> vil ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller
> forlanger original cd

Det er enkelt, du indsætter bare den originale cd. Hvis ikke du har
den, kan jeg fortælle dig at spørgsmål om piratkopier er uønsket i
denne gruppe - help yourselfish.

> jeg kører win xp pro, kan det være derfor

Nej.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Dopedog (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 18-04-03 19:09

> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
> jeg kører win xp pro, kan det være derfor

lol



Klaus G. (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 18-04-03 20:23

"hynes" <mhamha@ofir.dk> wrote in message
news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
Normalt giver jeg folk 3gæt, men siden du er en IQ-tappet lille unge, så
giver jeg der 5gæt.

> jeg kører win xp pro, kan det være derfor
5gæt igen...


--
Klaus G. / Seth-Enoch



iddqd@worldonline.dk (18-04-2003)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 18-04-03 20:35

Klaus G. wrote:
> 5gæt igen...
>

Du mener vel 4 gæt igen

Mvh

Bruno


Gismo (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 18-04-03 20:37


<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:3EA0534C.3020307@worldonline.dk...
> Klaus G. wrote:
> > 5gæt igen...
> >
>
> Du mener vel 4 gæt igen


Er også forringe at der ikke er cracks til alt i XP ... m$ må lave et OS der
virker til ulovlige ting !!!

Gismo



Raprap (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 18-04-03 23:02

Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så
skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk tekst hvis din ikke har
det.





Lars Stokholm (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 19-04-03 08:18

In dk.spil.computer, Raprap wrote:

> Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe
> fil og så skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk
> tekst hvis din ikke har det.

Er du fattesvag?

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

hynes (19-04-2003)
Kommentar
Fra : hynes


Dato : 19-04-03 11:59

On Sat, 19 Apr 2003 00:01:32 +0200, "Raprap" <hgytu@hgytu.dk> wrote:

>Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så
>skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk tekst hvis din ikke har
>det.
>
>
>
endelig noget seriøst
takker

hynes (19-04-2003)
Kommentar
Fra : hynes


Dato : 19-04-03 12:03

On Sat, 19 Apr 2003 00:01:32 +0200, "Raprap" <hgytu@hgytu.dk> wrote:

>Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så
>skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk tekst hvis din ikke har
>det.
>
>
>plz giv mig et hint til hvor jeg finder denne


Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 12:05


"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:o6b2av0k9v9k7u6thubiiobib53p7klbdr@4ax.com...
> On Sat, 19 Apr 2003 00:01:32 +0200, "Raprap" <hgytu@hgytu.dk> wrote:
>
> >Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så
> >skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk tekst hvis din ikke
har
> >det.
> >
> >
> >plz giv mig et hint til hvor jeg finder denne


Smut nu ned og køb spillet eller hør i en warez gruppe - Når du har gjort
det kan du få alt den hjælp du vil til at komme igang med selve spillet !


Gismo



Greatdane (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Greatdane


Dato : 19-04-03 18:24

Søgemaskinenen er opfundet...........))))))))))))))))))

"hynes" <mhamha@ofir.dk> wrote in message
news:o6b2av0k9v9k7u6thubiiobib53p7klbdr@4ax.com...
> On Sat, 19 Apr 2003 00:01:32 +0200, "Raprap" <hgytu@hgytu.dk> wrote:
>
> >Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så
> >skulle den køre. Der ligger også en patch med dansk tekst hvis din ikke
har
> >det.
> >
> >
> >plz giv mig et hint til hvor jeg finder denne
>



Jesper G. Poulsen (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 19-04-03 14:54

In dk.spil.computer, Raprap <hgytu@hgytu.dk> says...
> Download en "no cd patch" og udskift filen med den gamle .exe fil og så

*PLONK*


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Øistein Wind (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Øistein Wind


Dato : 18-04-03 22:46


"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
> jeg kører win xp pro, kan det være derfor

Det må vist være en TROLD!



Søren C (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Søren C


Dato : 18-04-03 23:01


"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
> jeg kører win xp pro, kan det være derfor

Det er hva man får ud af ulovligheder! Ikke andet end bøvl.... Bahhh find du
dig hellere en anden gruppe... Warez måske...??

Venligst



Raprap (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 19-04-03 10:47

Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.

Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3 filer på
jeres computer eller andre ulovlige ting?
Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.


Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke havde
været så pokkers lovlydige allesammen).

Rap



Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 12:06


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea11b2a$0$157$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.
>
> Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3 filer

> jeres computer eller andre ulovlige ting?
> Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.
>
>
> Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke havde
> været så pokkers lovlydige allesammen).


Jeg er lige glad om du køre med ulovlige ting eller ej - men denne gruppe er
vidst til hjælp med selve spillet - ikke en hjælp til at cracke spil

Gismo



Raprap (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 19-04-03 12:08

Kan det ikke være lige fedt?



Søren C (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Søren C


Dato : 19-04-03 12:11


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea12e2c$0$251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Kan det ikke være lige fedt?
>
>
Nej da gruppen ikke omhandler Warez.... Og helst ikke skal have ry for det.
Hvor længe tror du så den ville eksistere??

Venligst



Dan (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Dan


Dato : 20-04-03 09:25


"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message
news:t9aoa.22490$y3.1967489@news010.worldonline.dk...
>
> >
> Nej da gruppen ikke omhandler Warez.... Og helst ikke skal have ry for
det.
> Hvor længe tror du så den ville eksistere??
>
----------
Lige så længe som alt.dk.warez .



Klaus G. (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 21-04-03 13:07

> > Nej da gruppen ikke omhandler Warez.... Og helst ikke skal have ry for
> det.
> > Hvor længe tror du så den ville eksistere??
> >
> ----------
> Lige så længe som alt.dk.warez .
>
Nu ligger alt.dk.warez langt fra på alle usenet serverne. Det er der nok en
grund til.


--
Klaus G. / Seth-Enoch



Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 12:20


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea12e2c$0$251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Kan det ikke være lige fedt?


www.exp.dk hør hvor du kan finde en crack til noget der - Bagefter kan du
prøver at overbevise folk om at det er lige meget om det er lovligt eller
ulovligt.

Om du vil have hjælp til at gennemføre et cracket spil er sku ok, men ikke
hvordan du cracket spillet !

Gismo



Gerner (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 19-04-03 17:09

On Sat, 19 Apr 2003 13:20:26 +0200, "Gismo" <none@none.dk> wrote in
dk.spil.computer:


>
>Om du vil have hjælp til at gennemføre et cracket spil er sku ok, men ikke
>hvordan du cracket spillet !

Hva.ba ? Der er sgu ingen seriøse grupper til spil på usenet der hjælper med at
spillet et piratspil. Aldrig! Nu blev du lidt for smart.
>
>Gismo
>

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Gismo (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 21-04-03 13:22


"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
news:91t2avkbd99qmnag7hemt53i172uakdphn@4ax.com...
> On Sat, 19 Apr 2003 13:20:26 +0200, "Gismo" <none@none.dk> wrote in
> dk.spil.computer:
>
>
> >
> >Om du vil have hjælp til at gennemføre et cracket spil er sku ok, men
ikke
> >hvordan du cracket spillet !
>
> Hva.ba ? Der er sgu ingen seriøse grupper til spil på usenet der hjælper
med at
> spillet et piratspil. Aldrig! Nu blev du lidt for smart.

Denne gør hvis du stille spørgsmålet rigtigt
Jeg har problemer med simcity 4 det her sted... - hvad skal jeg gøre ?
Jeg har hentet simcity 4 ned fra nettet og nu er jeg kommet til et sted hvor
jeg ikke kan komme vidre - hvad skal jeg gøre ?


Uanset om det er lovligt eller ej vil 99% stille sit spørgsmål som det
første - Ingen her inde kan se om det er lovligt eller en pirat kopi
vedkommende sidder med.

Var flere der havde problemer med Freelancer inden det blev udgivet i
danmark og massere der kom med hjælp - så denne gruppe bliver brugt til at
hjælpe gode som onde folk

Gismo



Gerner (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 21-04-03 19:28

On Mon, 21 Apr 2003 14:22:21 +0200, "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>
>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
>news:91t2avkbd99qmnag7hemt53i172uakdphn@4ax.com...
>> On Sat, 19 Apr 2003 13:20:26 +0200, "Gismo" <none@none.dk> wrote in
>> dk.spil.computer:
>>
>>
>> >
>> >Om du vil have hjælp til at gennemføre et cracket spil er sku ok, men
>ikke
>> >hvordan du cracket spillet !
>>
>> Hva.ba ? Der er sgu ingen seriøse grupper til spil på usenet der hjælper
>med at
>> spillet et piratspil. Aldrig! Nu blev du lidt for smart.
>
>Denne gør hvis du stille spørgsmålet rigtigt
>Jeg har problemer med simcity 4 det her sted... - hvad skal jeg gøre ?
>Jeg har hentet simcity 4 ned fra nettet og nu er jeg kommet til et sted hvor
>jeg ikke kan komme vidre - hvad skal jeg gøre ?
>
>
>Uanset om det er lovligt eller ej vil 99% stille sit spørgsmål som det
>første - Ingen her inde kan se om det er lovligt eller en pirat kopi
>vedkommende sidder med.

Nu er der altså flere der stiller spørgsmål så man kan se de har en piratkopi.
Så kan man vel kalde dem dumme eller du skal ned på 60% for dem der er smarte
nok til at stille spørgsmål om piratkopier så man ikke kan se det.
Dog var der til deux ex en helt sikker måde at se det var en piratkopi de havde.

>
>Var flere der havde problemer med Freelancer inden det blev udgivet i
>danmark og massere der kom med hjælp - så denne gruppe bliver brugt til at
>hjælpe gode som onde folk
>
>Gismo
>

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Gismo (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 21-04-03 20:22


"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
news:3sd8avo9dmmibq7kt4b91bmr6pvnd1e59t@4ax.com...
> On Mon, 21 Apr 2003 14:22:21 +0200, "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> wrote
in
> dk.spil.computer:
>
> >
> >"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> >news:91t2avkbd99qmnag7hemt53i172uakdphn@4ax.com...
> >> On Sat, 19 Apr 2003 13:20:26 +0200, "Gismo" <none@none.dk> wrote in
> >> dk.spil.computer:
> >>
> >>
> >> >
> >> >Om du vil have hjælp til at gennemføre et cracket spil er sku ok, men
> >ikke
> >> >hvordan du cracket spillet !
> >>
> >> Hva.ba ? Der er sgu ingen seriøse grupper til spil på usenet der
hjælper
> >med at
> >> spillet et piratspil. Aldrig! Nu blev du lidt for smart.
> >
> >Denne gør hvis du stille spørgsmålet rigtigt
> >Jeg har problemer med simcity 4 det her sted... - hvad skal jeg gøre ?
> >Jeg har hentet simcity 4 ned fra nettet og nu er jeg kommet til et sted
hvor
> >jeg ikke kan komme vidre - hvad skal jeg gøre ?
> >
> >
> >Uanset om det er lovligt eller ej vil 99% stille sit spørgsmål som det
> >første - Ingen her inde kan se om det er lovligt eller en pirat kopi
> >vedkommende sidder med.
>
> Nu er der altså flere der stiller spørgsmål så man kan se de har en
piratkopi.
> Så kan man vel kalde dem dumme eller du skal ned på 60% for dem der er
smarte
> nok til at stille spørgsmål om piratkopier så man ikke kan se det.
> Dog var der til deux ex en helt sikker måde at se det var en piratkopi de
havde.


Folk der stiller spørgsmål så man kan se de har en pirat kopi er dem der
spørg efter cracks - det er ikke lige frem hjælp til at komme igennem
spillet de beder om


Gismo



Jacob Skaaning (22-04-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Skaaning


Dato : 22-04-03 12:02

Gerner wrote:

> Nu er der altså flere der stiller spørgsmål så man kan se de har en
> piratkopi. Så kan man vel kalde dem dumme eller du skal ned på 60%
> for dem der er smarte nok til at stille spørgsmål om piratkopier så
> man ikke kan se det.

Hvordan kan du vide det? Hvis folk stiller spørgsmål om at gennemføre et
piratkopieret spil, og de ikke nævner at det er piratkopieret, så ved du det
jo ikke :)

> Dog var der til deux ex en helt sikker måde at se det var en
> piratkopi de havde.

Hvordan det? Det lyder interessant.

--
Jacob

If you're a young Mafia gangster out on your first date, I bet it's
real embarrassing if someone tries to kill you.



Gerner (22-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 22-04-03 20:30

On Tue, 22 Apr 2003 13:02:17 +0200, "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Gerner wrote:
>
>> Nu er der altså flere der stiller spørgsmål så man kan se de har en
>> piratkopi. Så kan man vel kalde dem dumme eller du skal ned på 60%
>> for dem der er smarte nok til at stille spørgsmål om piratkopier så
>> man ikke kan se det.
>
>Hvordan kan du vide det? Hvis folk stiller spørgsmål om at gennemføre et
>piratkopieret spil, og de ikke nævner at det er piratkopieret, så ved du det
>jo ikke :)
*Læste* du hvad jeg skrev ? Den første line er hvad du selv må have konstateret
hvis du har fulgt med et års tid.
>
>> Dog var der til deux ex en helt sikker måde at se det var en
>> piratkopi de havde.
>
>Hvordan det? Det lyder interessant.

De kom alle og spurgte hvorfor de ikke kunne komme med politibåden sidst i akt
1.
De havde "prøvet alt".

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

MaRk (19-04-2003)
Kommentar
Fra : MaRk


Dato : 19-04-03 12:08

Hej

> Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.
>
> Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3 filer

> jeres computer eller andre ulovlige ting?
> Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.
>
>
> Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke havde
> været så pokkers lovlydige allesammen).
>

Det jeg har noget imod er at folk kommer og spøger om hjælp her til.
Enten virker han downloadede snusk ikke eller også virker det, det må være
den chance man tar når man downloader og ikke vil betale.

Personligt downloader jeg ikke spil, netop pga. dette, og fordi der som
reelt vare lang tid inden det på nettet, næ nej, så synes jeg der er sjovere
at give 300,- og så ha spillet på udgivelsens datoen uden problemer
Iøvrigt gør det jo ikke noget at man støtter dem der har brugt laaaang tid
på at fremstille det spil. Så man kan få updates
Jeg er ved at brække mig når jeg høre folk som har downloadet deres spil og
sidder og klynker over der ikke kommer nogen nye updates til det, eller de
klynker over der går lang tid inden næste version udkommer, helt ærligt, de
har jo ikke tænkt sig at bruge 1 krone på det alligevel.

Mvh
Mark



Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 12:46


"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
news:3ea13658$0$684$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
>
> > Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.
> >
> > Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3
filer
> på
> > jeres computer eller andre ulovlige ting?
> > Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.
> >
> >
> > Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke
havde
> > været så pokkers lovlydige allesammen).
> >
>
> Det jeg har noget imod er at folk kommer og spøger om hjælp her til.
> Enten virker han downloadede snusk ikke eller også virker det, det må være
> den chance man tar når man downloader og ikke vil betale.

Hvis man ved hvad man skal gøre og kan finde ud af at søge på nettet virker
langt det meste!

> Personligt downloader jeg ikke spil, netop pga. dette, og fordi der som
> reelt vare lang tid inden det på nettet, næ nej, så synes jeg der er
sjovere
> at give 300,- og så ha spillet på udgivelsens datoen uden problemer
> Iøvrigt gør det jo ikke noget at man støtter dem der har brugt laaaang tid
> på at fremstille det spil. Så man kan få updates

hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de kostede
det !
Langt de fleste spil kommer på nettet før eller samtidig med at man kan købe
dem i danmark.
Updates kan være et problem, men en ny crack kan løse det problem og de
kommer sku med det samme.

> Jeg er ved at brække mig når jeg høre folk som har downloadet deres spil
og
> sidder og klynker over der ikke kommer nogen nye updates til det, eller de
> klynker over der går lang tid inden næste version udkommer, helt ærligt,
de
> har jo ikke tænkt sig at bruge 1 krone på det alligevel.


Gode spil skal købes fx wc3

Gismo



hynes (19-04-2003)
Kommentar
Fra : hynes


Dato : 19-04-03 14:06

On Sat, 19 Apr 2003 13:46:22 +0200, "Gismo" <none@none.dk> wrote:

>
>"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
>news:3ea13658$0$684$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> > Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.
>> >
>> > Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3
>filer
>> på
>> > jeres computer eller andre ulovlige ting?
>> > Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.
>> >
>> >
>> > Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke
>havde
>> > været så pokkers lovlydige allesammen).
>> >
>>
>> Det jeg har noget imod er at folk kommer og spøger om hjælp her til.
>> Enten virker han downloadede snusk ikke eller også virker det, det må være
>> den chance man tar når man downloader og ikke vil betale.
>
>Hvis man ved hvad man skal gøre og kan finde ud af at søge på nettet virker
>langt det meste!
>
>> Personligt downloader jeg ikke spil, netop pga. dette, og fordi der som
>> reelt vare lang tid inden det på nettet, næ nej, så synes jeg der er
>sjovere
>> at give 300,- og så ha spillet på udgivelsens datoen uden problemer
>> Iøvrigt gør det jo ikke noget at man støtter dem der har brugt laaaang tid
>> på at fremstille det spil. Så man kan få updates
>
>hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de kostede
>det !
>Langt de fleste spil kommer på nettet før eller samtidig med at man kan købe
>dem i danmark.
>Updates kan være et problem, men en ny crack kan løse det problem og de
>kommer sku med det samme.
>
>> Jeg er ved at brække mig når jeg høre folk som har downloadet deres spil
>og
>> sidder og klynker over der ikke kommer nogen nye updates til det, eller de
>> klynker over der går lang tid inden næste version udkommer, helt ærligt,
>de
>> har jo ikke tænkt sig at bruge 1 krone på det alligevel.
>
>
>Gode spil skal købes fx wc3
>
>Gismo
>
nu er det sådan det var mig der begyndte det her.....
må indrømme når det er spil jeg vil spille på nettet, køber jeg dem
gerne.... wolfenstein og half life
men når knægten kommer hjem og snakker om nyt spil til 400 kr
så stikker jeg lige fingeren i jorden
finder vi ud af at spillet er iorden, og gerne vil spille det på
nettet. så vil jeg også gerne støtte dem ved at købe det
syntes vi skal ende hele konversionen med det


its fun to play

iddqd@worldonline.dk (19-04-2003)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 19-04-03 20:06

hynes wrote:
> nu er det sådan det var mig der begyndte det her.....
> må indrømme når det er spil jeg vil spille på nettet, køber jeg dem
> gerne.... wolfenstein og half life
> men når knægten kommer hjem og snakker om nyt spil til 400 kr
> så stikker jeg lige fingeren i jorden
> finder vi ud af at spillet er iorden, og gerne vil spille det på
> nettet. så vil jeg også gerne støtte dem ved at købe det
> syntes vi skal ende hele konversionen med det
>

Flot, det vil sige du lærer din dreng at man kun skal betale hvis man
ikke kan stjæle. Du er vel nok et flot forbilled, så underviser du ham
sikkert også i at stjæle nede i supermakedet. Taber.


Dopedog (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 20-04-03 22:55

> hynes wrote:
> > nu er det sådan det var mig der begyndte det her.....
> > må indrømme når det er spil jeg vil spille på nettet, køber jeg dem
> > gerne.... wolfenstein og half life
> > men når knægten kommer hjem og snakker om nyt spil til 400 kr
> > så stikker jeg lige fingeren i jorden
> > finder vi ud af at spillet er iorden, og gerne vil spille det på
> > nettet. så vil jeg også gerne støtte dem ved at købe det
> > syntes vi skal ende hele konversionen med det
> >
>
> Flot, det vil sige du lærer din dreng at man kun skal betale hvis man
> ikke kan stjæle. Du er vel nok et flot forbilled, så underviser du ham
> sikkert også i at stjæle nede i supermakedet. Taber.

Poster du ikke inde i alt.dk.warez ? I rest my case ...



iddqd@worldonline.dk (21-04-2003)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 21-04-03 15:53

Dopedog wrote:
> Poster du ikke inde i alt.dk.warez ? I rest my case ...
>
>
Nej det gør jeg ikke, drop det sludder.


Dopedog (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 21-04-03 17:59

> > Poster du ikke inde i alt.dk.warez ? I rest my case ...
> >
> >
> Nej det gør jeg ikke, drop det sludder.

Ok jamen så undskylder jeg



Jesper G. Poulsen (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 19-04-03 14:55

In dk.spil.computer, Gismo <none@none.dk> says...
> hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de kostede
> det !

Hvilke spil køber du? Bestseller?


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Gerner (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 19-04-03 17:28

On Sat, 19 Apr 2003 15:54:30 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote in dk.spil.computer:

>In dk.spil.computer, Gismo <none@none.dk> says...
>> hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de kostede
>> det !
>
>Hvilke spil køber du? Bestseller?

De er lige så gode som originalerne, altså spillene, og bortset fra nogle
mærkelige install metoder og somme tider manualen i en readme, så er der ingen
fejl på at købe spillet til 50 kr eller en bid mere.
Jeg smaderede f.eks. mit originale "kingpin" cd, som nu er et ældgammelt spil
som ikke kan findes så let i samme udgave, men fås i bestsellerudgave. Helt fint
med mig så længe min samling dermed bliver intakt.

Faktisk leder jeg efter "virtual pool 3", hvis nogen ved hvor den sælges.
Fik også "brunswick circuit pro bowling 3D" i billigudgave. Den er til win95,
hi.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Jesper G. Poulsen (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-03 09:54

In dk.spil.computer, Gerner <gerner@teknik.dk> says...
> >Hvilke spil køber du? Bestseller?
> De er lige så gode som originalerne, altså spillene, og bortset fra nogle

Det siger jeg ikke at de ikke er, men når manden (tør vi kalde ham det?)
udtaler at han ikke giver 300,- for et spil, så må han jo købe dem som
bestseller...


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

MaRk (20-04-2003)
Kommentar
Fra : MaRk


Dato : 20-04-03 15:50

> Det siger jeg ikke at de ikke er, men når manden (tør vi kalde ham det?)
> udtaler at han ikke giver 300,- for et spil, så må han jo købe dem som
> bestseller...

Læs lige her:
news:3ea18814$0$665$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
Prøv lige ov slap lidt af, jeg sagde 300,- ok det er omkring 300, den
fxxking 50'er kan sgu da ikke være det store problem.

Mvh
Mark



Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 20:21


"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.190b6d8df93943fa989fed@news.tele.dk...
> In dk.spil.computer, Gismo <none@none.dk> says...
> > hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de
kostede
> > det !
>
> Hvilke spil køber du? Bestseller?


Sidste spil jeg købte var warcraft 3 og næste spil er udvidelsen. WC3 har
jeg spillet siden i godt 1 år.
Sc4 hentede jeg på nettet - spillede det i 2 uger og slettede det igen. Jeg
ville føle mig ret snydt hvis jeg havde givet 400 kr - ok, der er demoer
man kan spille, men langt de fleste af dem sutter


Gismo



MaRk (19-04-2003)
Kommentar
Fra : MaRk


Dato : 19-04-03 18:26

> hvornår har du sidst købt et nyt spil? 300 kr er mange år siden de kostede
> det !

Hmm sidste spil jeg købte var bf road to rome, kostede 199,- incl porto.
Skuffende spil.

Men ok, spilene koster *omkring* 300,-
kig lidt på www.spilpriser.dk og da der blev invisteret i simcity 4 kostede
det vidst 379,- eller noget i den dur.

Men altså 300-400 for et spil.

Mvh
Mark



Gerner (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 19-04-03 17:06

On Sat, 19 Apr 2003 11:47:22 +0200, "Raprap" <hgytu@hgytu.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvad er jeres problem? Manden bad om hjælp og det fik han.
>
>Er i alle så ærlige og lovlydige borgere at i ikke end gang har mp3 filer på
>jeres computer eller andre ulovlige ting?

Kan du ikke lige køre den igen ? Hvornår er mp3 filer blevet ulovlige ?

Nåh, du mente vi havde downloaded copyrighted musik ned ?
Så er du bagud, da der findes masser af frie mp3 filer med musik fra musikere
der vil promote deres musik. Nå, det vidste du ikke !

>Lad være med at spille hellige og hjælp dog hvor i kan.

Nå ! Lad os se en undskyldning fra dig nu.

>
>
>Det kunne være jer der en dag havde brug for hjælp. (hvis i da ikke havde
>været så pokkers lovlydige allesammen).
>
>Rap
>

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Rikke (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Rikke


Dato : 19-04-03 14:08

Nej, måske skulle du tage og købe en lovlig version i stedet!!!


"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
> jeg kører win xp pro, kan det være derfor



Raprap (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 19-04-03 18:30

En undskyldning?

Alle de fjolser der sidder herinde og brokker sig over eet enkelt downloadet
spil har mindst en ulovlig mp3 fil.
Jeg har endnu ikke mødt nogen der ikke har det.

Så lad være med at spille hellig.

Du er ikke bedre end nogen af de andre eller mig for den sags skyld.

Så den undskyldnig du søger kan du jo lede efter i de gule sider, for jeg
har ikke og får heller ikke een klar til dig.

Rap.



Lars Stokholm (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 19-04-03 18:45

In dk.spil.computer, Raprap wrote:

> En undskyldning?

Normalt sender man sit indlæg som svar til det man rent faktisk
svarer på. Du har gjort det før, vis at du kan gentage det. Og husk
så at medtage lidt af den tekst du svarer på.

> Alle de fjolser der sidder herinde og brokker sig over eet
> enkelt downloadet spil har mindst en ulovlig mp3 fil.

Og hvad så?

> Jeg har endnu ikke mødt nogen der ikke har det.

Det er jo ikke vores skyld.

> Så lad være med at spille hellig.

Du /er/ sgu fattesvag. Det handler om at opfordring eller hjælp til
at begå ulovligheder er uønsket i det danske Usenet-hierarki (dk.*).

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Gismo (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 19-04-03 20:23


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1877f$0$256$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> En undskyldning?
>
> Alle de fjolser der sidder herinde og brokker sig over eet enkelt
downloadet
> spil har mindst en ulovlig mp3 fil.
> Jeg har endnu ikke mødt nogen der ikke har det.
>
> Så lad være med at spille hellig.
>
> Du er ikke bedre end nogen af de andre eller mig for den sags skyld.
>
> Så den undskyldnig du søger kan du jo lede efter i de gule sider, for jeg
> har ikke og får heller ikke een klar til dig.
>


Hvis jeg engang har gået over for rødt må jeg ikke ringe til politiet hvis
jeg ser en der overfalder en anden ? Eller hvad er det du prøver at sige ?

Gismo



Raprap (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 20-04-03 00:26

Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
ulovligheder, det klarer de fint selv.

Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
Stockholm.

Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.

Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
jeg dem, hvis jeg da kender svaret.

Sådan er det bare.

Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
(her er det så at du sikkert svarer "Nej")

Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille spil.

Fis med dig.

I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det var
jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???

Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.

Rap.




Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 08:24

In dk.spil.computer, Raprap wrote:

> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag
> end dig Lars Stockholm.

Er det nu mig du svarer...? Husker du hvad jeg sagde før om at svare
på det rigtige indlæg? Du svarer på mit indlæg, men poster det som et
svar til Gismos. Det kan ikke forventes at vi andre skal kunne finde
rundt i det. Kan du også stave til mit navn? S-T-O-K-H-O-L-M.

> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf
> over i dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil
> politibetjent.

Du /er/ fattesvag, jo. Du har fået at vide mindst tre gange at det
ikke er det, det handler om.

> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej)
> så svarer jeg dem, hvis jeg da kender svaret.

Din fejl.

> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?

Det kommer ikke sagen ved, men hvis det kan tilfredsstille dig, så
kan jeg fortælle dig at svaret er: Jo! Men inden for "rimelighedens"
grænser - kan jeg lide det, køber jeg det.

> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")

Nå!?

> Fis med dig.

Du har fis i kasketten, har du.

> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer
> på. Det var jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???

Er du blevet mentalundersøgt?

> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer
> på.

Nå, bare du har styr på det, så er alt jo i den skønneste orden. Nej,
sådan forholder det sig ikke. Der er system i nyhedsgrupperne, et
system som du bør følge. Hvis ikke du kan rette dig efter nogle helt
grundlæggende regler - som at svare på det rigtige indlæg - så er du
ikke velkommen her. Jeg gider ikke spilde mere af min tid på dig, men
hvis du har lyst til at sætte dig ind i disse "regler", så brug lidt
tid her: <http://www.usenet.dk/>.

Jeg smider diskussionen over i en anden gruppe nu, det betyder at
svar på dette indlæg vil ryge over i den anden gruppe.

FUT: dk.snak.off-topic (svar på dette indlæg havner der)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Jesper G. Poulsen (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-03 09:58

In dk.spil.computer, Raprap <hgytu@hgytu.dk> says...
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.

Du bliver en af de få i gruppen som ingen gider at hjælpe, hvis du
fortsat fremturer på den måde.
Det er en klar holdning i gruppen, at hjælp til piratspil ikke gives.

> Sådan er det bare.

You said it.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Dorthe Aagaard Niels~ (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Dorthe Aagaard Niels~


Dato : 20-04-03 12:57

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
news:MPG.190c7f7a204ada1498a00a@news.tele.dk...
> Du bliver en af de få i gruppen som ingen gider at hjælpe, hvis du
> fortsat fremturer på den måde.
så vidt jeg ved var det ikke ham der begyndte på det mudderkastning på
børnehave level men en vis Hr Stokholm. Men visse personer bliver bare ved
at køre i det, da de skal have det sidste ord. Ind imellem skulle man tro
gennemsnits alderen herinde er 14 år. Så lev da op til det hvis i er ældre.

> Det er en klar holdning i gruppen, at hjælp til piratspil ikke gives.
nej det er en lille skare der mener man ikke må og hvis man gør bliver man
svinet til på det grummeste, der er stadig ytringsfrihed her i danmark men
det er der åbenbart nogen der ikke helt fatter, desuden står der ikke i
fundsatsen at man ikke må hjælpe en der spørg om cracks til spil. Men åhh ja
samme skurre igen og igen når en spørg om det, der trækkes helt ud i
mudderkastningslevel, istedet for bare at ignorere personen og lade dem
hjælpe der har lyst, men åhh nej personen skal lige svines lidt til samt
den/de der hjælper. Fortæl mig ikke, at ikke en eneste af jer har overtrådt
loven, ved at køre for stækt på mortorvejen, men det er jo åbenbart fint
nok, bortset fra det kan slå en anden ihjel, men at spørge om et crack til
et spil som ikke koster andre live det må man bestemt ikke. Klap lige hesten
og pas på glorien ikke falder ned og kvæler jer :D

Hygge

AngelFire



Jesper G. Poulsen (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-03 13:28

In dk.spil.computer, Dorthe Aagaard Nielsen <angelfire@cyberjunkie.dk>
says...
> nej det er en lille skare der mener man ikke må og hvis man gør bliver man

Okay, find den "lille" skare... Det er faktisk langt hovedparten af de
faste folk i gruppen der har den holdning.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 13:38

In dk.spil.computer, Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

Hej Fru Nielsen,

> så vidt jeg ved var det ikke ham der begyndte på det
> mudderkastning på børnehave level men en vis Hr Stokholm.

Nu skulle jeg mene at en vis Hr G. kom mig i forkøbet, men jeg tager
da med glæde skylden for at påstå at Raprap har svært ved at opfange
signaler fra hans omgivelser.

Access to level "Børnehaveklasse" granted.

> da de skal have det sidste ord.

Hentyder du til mit forsøg på at flytte diskussionen? Du skal være
velkommen til at gøre det for mig, hvis du synes bedre om det.

> der er stadig ytringsfrihed her i danmark

Der er også noget der hedder lov.

> desuden står der ikke i fundsatsen at man ikke må hjælpe en der
> spørg om cracks til spil.

Nej, men det står i loven.

> ignorere personen

....og lad Raprap svare? Vi er nødt til at fortælle at vi ikke ønsker
diskussionen her.

> og lade dem hjælpe der har lyst

Igen skal hjælpe med sådanne problemer - ikke her i hvert fald.

> Fortæl mig ikke, at ikke en eneste af jer har overtrådt loven

Raprap? Er det dig?

Vil Fru Nielsen flyte diskussionen, eller vil hun bare brokke sig?
Hun mener måske at diskussionen er færdig? Det mener jeg ikke.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Jannie og Jens (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jannie og Jens


Dato : 20-04-03 16:06

>
> > desuden står der ikke i fundsatsen at man ikke må hjælpe en der
> > spørg om cracks til spil.
>
> Nej, men det står i loven.
>

Jeg kan forstå, at der har været noget muderkastning i denne tråd, det vil
jeg meget nødigt tage del i, men din påstand om, at det står i loven har nu
gjort mig nysgerig, kan du sige mig hvilken lov og hvilken § det står i, Jeg
spørger fordi jeg er interesseret i lovstof, og fordi jeg flere gange har
set at der i computerblade er udfølige foklaringer på hvordan man gør noget
ulovligt, og det tror jeg fagtisk ikke er forbudt.



>
> Igen skal hjælpe med sådanne problemer - ikke her i hvert fald.
>

Ja jeg hjælper nu hvor jeg har lyst, også hvis det skulle være ulovligt,
bare det ikke overskrider min egen moral, at andre har en anden moral er ok
for mig.

Jens



Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 16:29

In dk.spil.computer, Jannie og Jens wrote:

> Jeg kan forstå, at der har været noget muderkastning i denne
> tråd, det vil jeg meget nødigt tage del i

Det er du naturligvis også i din gode ret til at lade være med.

> men din påstand om, at det står i loven har nu gjort mig
> nysgerig, kan du sige mig hvilken lov og hvilken § det står i

Nej, det var et ukvalificeret gæt. Men jeg er blevet narret (?) til
at tro, at man ikke må piratkopiere copyright'ede spil. Spørg i den
rigtige gruppe, hvis du vil diskutere loven (dk.videnskab.jura).

Hvis det viser sig at være lovligt at hjælpe folk med at begå
ulovligheder, trækker jeg min påstand tilbage og beklager. Men
diskussioner omkring det er stadgivæk uønsket her. Hvis du vil
diskutere den side af sagen, skal du gøre det i dk.admin.netikette.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Jannie og Jens (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jannie og Jens


Dato : 20-04-03 16:56

>
> Nej, det var et ukvalificeret gæt. Men jeg er blevet narret (?) til
> at tro, at man ikke må piratkopiere copyright'ede spil. Spørg i den
> rigtige gruppe, hvis du vil diskutere loven (dk.videnskab.jura).
>

Jeg spurte ikke til om man må kopiere copyrightede spil, men om det er
ulovligt, at forklare hvordan man gør det, eller fortælle hvor på nettet de
kan hendtes.
nu er det jo loven omkring spil vi diskuterer, så det er vel ikke helt galt.

> Hvis det viser sig at være lovligt at hjælpe folk med at begå
> ulovligheder, trækker jeg min påstand tilbage og beklager. Men
> diskussioner omkring det er stadgivæk uønsket her. Hvis du vil
> diskutere den side af sagen, skal du gøre det i dk.admin.netikette.
>

denne diskution er nok uønsket af flere, men ikke destro mindre er der da
flere dig selv inklusiv, der holder diskutionen i live, så der må da være
nogen der ønsker at den skal fortsætte.

Jens



Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 17:07

In dk.spil.computer, Jannie og Jens wrote:

> denne diskution er nok uønsket af flere, men ikke destro mindre
> er der da flere dig selv inklusiv, der holder diskutionen i
> live, så der må da være nogen der ønsker at den skal fortsætte.

Jeg siger netop også at diskussionen ikke er færdig, den bør bare
ikke fortsætte her.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Jannie og Jens (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jannie og Jens


Dato : 20-04-03 17:31

>
> Jeg siger netop også at diskussionen ikke er færdig, den bør bare
> ikke fortsætte her.
>
Nej men det er jo netop det du gør, altså fortsætter den her.

Jens



Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 17:49

In dk.spil.computer, Jannie og Jens wrote:

> Nej men det er jo netop det du gør, altså fortsætter den her.

Nåja, man svarer vel på tiltale. Jeg har forsøgt at flytte
diskussionen flere gange.

XFUT: dk.snak.off-topic (krydspost, med opfølgning, til d.s.o-t)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Gerner (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 20-04-03 18:57

On Sun, 20 Apr 2003 17:06:26 +0200, "Jannie og Jens"
<jannieogjens@hansen.mail.dk> wrote in dk.spil.computer:

>>
>> > desuden står der ikke i fundsatsen at man ikke må hjælpe en der
>> > spørg om cracks til spil.
>>
>> Nej, men det står i loven.
>>
>
>Jeg kan forstå, at der har været noget muderkastning i denne tråd, det vil
>jeg meget nødigt tage del i, men din påstand om, at det står i loven har nu
>gjort mig nysgerig, kan du sige mig hvilken lov og hvilken § det står i, Jeg
>spørger fordi jeg er interesseret i lovstof, og fordi jeg flere gange har
>set at der i computerblade er udfølige foklaringer på hvordan man gør noget
>ulovligt, og det tror jeg fagtisk ikke er forbudt.

Jo, det er forbudt at opfordre til ulovligheder (det står i straffeloven §23*),
og da jeg købte datablade stod der også tit noget der kunne opfordre til
ulovligheder, *men* på samme side eller i artiklen stod der også at det måtte
man ikke gøre alligevel.

Det samme stod der i elektronikblade, når f.eks. der var byggevejledninger til
ulovligt sende/modtage/lytte udstyr, at det måtte man skam ikke bruge når man
havde bygget det.

Så ser du en artikkel i et databald der opfordrer til ulovligheder og der ikke
er en "disclaimer", så kan du melde bladet til politiet.
>
>
>
>>
>> Igen skal hjælpe med sådanne problemer - ikke her i hvert fald.
>>
>
>Ja jeg hjælper nu hvor jeg har lyst, også hvis det skulle være ulovligt,
>bare det ikke overskrider min egen moral, at andre har en anden moral er ok
>for mig.
>
>Jens
>
(*)
§ 23. Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle,
der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen
kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand
eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er
fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Jannie og Jens (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jannie og Jens


Dato : 20-04-03 22:03


>
> Jo, det er forbudt at opfordre til ulovligheder (det står i straffeloven
§23*),
> og da jeg købte datablade stod der også tit noget der kunne opfordre til
> ulovligheder, *men* på samme side eller i artiklen stod der også at det
måtte
> man ikke gøre alligevel.
>
Ja det er helt klart forbudt, at opfordre til forbrydelser, der er vi helt
enig.

> Det samme stod der i elektronikblade, når f.eks. der var byggevejledninger
til
> ulovligt sende/modtage/lytte udstyr, at det måtte man skam ikke bruge når
man
> havde bygget det.
>
Nej men det er lovligt nok at fortælle hvordan man gør det, man må bare ikke
råde folk til at gøre det.

> Så ser du en artikkel i et databald der opfordrer til ulovligheder og der
ikke
> er en "disclaimer", så kan du melde bladet til politiet.
Helt enig, men de opfordrer heller ikke, de fortæller bare hvordan, det skal
gøres, og så fraråder de ellers at man gør det.



> (*)
> § 23. Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle,
> der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen
> kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand
> eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er
> fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes.
>

Jeg forstår det sådan, at jeg må ikke tilskynde dig til at gøre det, jeg må
ikke råde dig til at gøre det, og jeg må ikke gøre noget aktivt medvirkende
til det, men jeg må godt fortælle dig, at du på en bestemt internet adresse
kan finde en ulovlig kopi af et spil. Men vi kan nu hurtigt blive enige om,
at det er at udnytte hulerne i loven, og at det er umoralsk.

Jens



Gerner (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 21-04-03 11:39

On Sun, 20 Apr 2003 23:03:02 +0200, "Jannie og Jens"
<jannieogjens@hansen.mail.dk> wrote in dk.spil.computer:


>> (*)
>> § 23. Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle,
>> der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen
>> kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand
>> eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er
>> fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes.
>>
>
>Jeg forstår det sådan, at jeg må ikke tilskynde dig til at gøre det, jeg må
>ikke råde dig til at gøre det, og jeg må ikke gøre noget aktivt medvirkende
>til det, men jeg må godt fortælle dig, at du på en bestemt internet adresse
>kan finde en ulovlig kopi af et spil. Men vi kan nu hurtigt blive enige om,
>at det er at udnytte hulerne i loven, og at det er umoralsk.

Nu er det bare sådan at hvis en person henter et piratkopieret spil, eller
andet, efter en anbefaling fra dig, og derefter bruger det, så er du medvirkende
til forbrydelsen.
Det der imidlertid sker i gruppen er, at folk har hentet et piratspil på nettet
eller fra andre kilder og derefter søger råd til at køre det. Når så der er en
der råder vedkommende så spillet kan køres, så er vedkommende medvirkende til
forbrydelsen.
Nu er det naturligvis kun domstolene der kan bedømme den slags. Så det jeg
skriver er en lægmandsbedømmelse. Dog er logikken klar.

>
>Jens
>

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Jannie og Jens (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Jannie og Jens


Dato : 21-04-03 14:24

>
> Nu er det bare sådan at hvis en person henter et piratkopieret spil, eller
> andet, efter en anbefaling fra dig, og derefter bruger det, så er du
medvirkende
> til forbrydelsen.

Helt klart, jeg må ikke anbefale nogen, at hendte piratkopier, men jeg må
gerne sige, at jeg syndtes det er dumt ikke at gøre det. (grundlovens §77 så
vidt jeg husker)

> Det der imidlertid sker i gruppen er, at folk har hentet et piratspil på
nettet
> eller fra andre kilder og derefter søger råd til at køre det. Når så der
er en
> der råder vedkommende så spillet kan køres, så er vedkommende medvirkende
til
> forbrydelsen.

Der tror jeg du har ret.

> Nu er det naturligvis kun domstolene der kan bedømme den slags. Så det jeg
> skriver er en lægmandsbedømmelse. Dog er logikken klar.
>

Helt enig, vi er hvist kommet ud i noget ordkløveri, der ikke hører hjemme
her, så nu må jeg gribe i egen barm, og stoppe mine indlæg til denne tråd.

Jens



Gerner (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 20-04-03 18:24

On Sun, 20 Apr 2003 13:57:26 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in dk.spil.computer:


>> Det er en klar holdning i gruppen, at hjælp til piratspil ikke gives.
>nej det er en lille skare der mener man ikke må og hvis man gør bliver man
>svinet til på det grummeste, der er stadig ytringsfrihed her i danmark men
>det er der åbenbart nogen der ikke helt fatter, desuden står der ikke i

Hvad har "ytringsfrihed", "danmark" og usenet med hinanden at gøre ?
Her sætter brugerne dagsordenen, og i denne gruppe hjælper man ikke folk med
piratsoftware, ganske som i de andre seriøse grupper.

Dit forsvar af disse personer sætter dig i bås med dem.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 11:50


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1db05$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
> ulovligheder, det klarer de fint selv.
>
> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
> Stockholm.
>
> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
> dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.
>
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.
>
> Sådan er det bare.
>
> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")
>
> Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille
spil.
>
> Fis med dig.
>
> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det
var
> jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???
>
> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.


Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare. Hvorfor
svare du til mit indlæg når du kommentere noget Lars har skrevet? Hvis du
vil kommentere noget han har skrevet hvorfor har du så ikke det med så
_alle_ os andre kan se hvad du har gang i.

Selvom man har lavet noget ulovligt skal man ikke hjælpe andre med det.
Hvis jeg er gået over for rødt en gang er da ikke ens betydende med at jeg
kun gør ulovlige ting eller jeg er lige glad med hvad andre folk gør.
Ja, jeg har vidst nok lidt ulovligt musik på min computer ligesom alle andre
har - men derfor gider jeg da ikke hjælpe andre folk med at hente ulovlige
ting ned. Jeg fortæller heller ikke folk hvordan de skal stjæle fra en butik
eller snyde med skatten.


Gismo



Dorthe Aagaard Niels~ (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Dorthe Aagaard Niels~


Dato : 20-04-03 13:01

"Gismo" <none@none.dk> wrote in message news:b7tu00$ou9$1@sunsite.dk...
> Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare.
Hvorfor poster du så selv den samme post 2 gange? :P det er vist nemesis der
har været efter dig :D

Hygge

AngelFire



Jesper G. Poulsen (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-03 13:29

In dk.spil.computer, Dorthe Aagaard Nielsen <angelfire@cyberjunkie.dk>
says...
> Hvorfor poster du så selv den samme post 2 gange? :P det er vist nemesis der

Det er Sunsite der har et problem.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 20:20


"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.190cb10fb7ebe30f98a014@news.tele.dk...
> In dk.spil.computer, Dorthe Aagaard Nielsen <angelfire@cyberjunkie.dk>
> says...
> > Hvorfor poster du så selv den samme post 2 gange? :P det er vist nemesis
der
>
> Det er Sunsite der har et problem.


Tror nok den kom 6 gange :)

Gismo



Raprap (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 20-04-03 20:32

Ja den kom 6 gange for du er vel selv lidt fattesvag?

Raprap.



Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 20:38


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea2f5c4$0$230$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja den kom 6 gange for du er vel selv lidt fattesvag?


Er jeg da - Hvis jeg var gud ville sunsite.dk virker og mit post kun være
kommet 1 gang

Gismo



Gerner (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 20-04-03 21:10

On Sun, 20 Apr 2003 21:38:04 +0200, "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>
>"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
>news:3ea2f5c4$0$230$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Ja den kom 6 gange for du er vel selv lidt fattesvag?
>
>
>Er jeg da - Hvis jeg var gud ville sunsite.dk virker og mit post kun være
>kommet 1 gang
>
>Gismo
>
Hvorfor skriver du så ikke gennem din udbyder.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 21:30


"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
news:rfv5avs8s2uu2cv3evjn0kmekjogt27p11@4ax.com...
> On Sun, 20 Apr 2003 21:38:04 +0200, "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> wrote
in
> dk.spil.computer:
>
> >
> >"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
> >news:3ea2f5c4$0$230$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >> Ja den kom 6 gange for du er vel selv lidt fattesvag?
> >
> >
> >Er jeg da - Hvis jeg var gud ville sunsite.dk virker og mit post kun være
> >kommet 1 gang
> >
> >Gismo
> >
> Hvorfor skriver du så ikke gennem din udbyder.


sunsite normalt virker bedre - men ikke lige idag

Gismo



Jesper G. Poulsen (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-03 22:02

In dk.spil.computer, Gismo <stivnisse@hotmail.com> says...
> Er jeg da - Hvis jeg var gud ville sunsite.dk virker og mit post kun være

Don't feed the troll.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Raprap (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 20-04-03 20:41

I øvrigt kan jeg til Hr. Stokholm sige at al din total ligegyldige brok over
at indlæg ikke ligger som svar til det rigtige indlæg, hænger sammen med at
jeg bruger Outlook express og mig bekendt lægger den bare det sidste indlæg
sidst.
Det er muligt at den kan gøre det anderledes men det interesserer mig
egentlig ikke så meget.

Jeg føler ike selv at jeg bryder gruppens fundament men hvis Hr. Overbetjent
Stokholm siger det, er det nok rigtigt.

Det er da utroligt som du regerer og bestemmer hvad vi andre skal og især
ikke skal her i denne gruppe.

Hvad med om du lænede dig tilbage og tænkte dit mens du derefter ignorerede
indlæg som mine.

Du ville mindst leve 10 år længere og undgå forhøjet blodtryk og mavesår.
Ikke at du ville være savnet hvis du røg tidligere men hvad ville gruppen
her ikke ende som, hvis vi ikke havde dem, Hr Betjent.

Raprap.



Lars Stokholm (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 20-04-03 20:55

In dk.spil.computer, Raprap wrote:

> I øvrigt kan jeg til Hr. Stokholm sige at al din total
> ligegyldige brok over at indlæg ikke ligger som svar til det
> rigtige indlæg, hænger sammen med at jeg bruger Outlook express
> og mig bekendt lægger den bare det sidste indlæg sidst.

Det skyldes ikke dit valg af nyhedslæser. Med Outlook Express er man
udmærket i stand til at klare sig.

> Det er muligt at den kan gøre det anderledes men det
> interesserer mig egentlig ikke så meget.

Jeg er ked af det, men det er sgu tragikomisk. Jeg vil foreslå at du
gennemlæser følgende sider:

   http://www.usenet.dk/info/newsreader.html
   http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html
   http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
   http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvem.html

Hvis ikke du synes at det giver nogen mening, og stadigvæk mener at
jeg er en komplet idiot, så skriv et indlæg i dk.velkommen, og spørg
og der ikke er nogen der har lyst til at hjælpe dig med at komme
rigtigt igang.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 21:32


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea2f7c0$0$136$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> I øvrigt kan jeg til Hr. Stokholm sige at al din total ligegyldige brok
over
> at indlæg ikke ligger som svar til det rigtige indlæg, hænger sammen med
at
> jeg bruger Outlook express og mig bekendt lægger den bare det sidste
indlæg
> sidst.
> Det er muligt at den kan gøre det anderledes men det interesserer mig
> egentlig ikke så meget.

Du kunne da lade det du kommentere blive så alle os andre har en mulighed
for at finde ud af hvad du hendtyder til. Om dit indlæg kommer først eller
sidst er skuda lige meget hvis man da kan se hvad du hendtyder til - Det er
lidt svært når du bare lukker en masse blå lort ud :p

Gismo



Raprap (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Raprap


Dato : 20-04-03 21:44

Bla bla bla..

Nå tøser jeg må videre.

Jeg har andre jeg skal hjælpe med cracks.

Men i hører nok fra mig igen.

Undrer mig godt nok lidt over hvorfor i ikke bae blokere for min post...så
slipper i da for at se på det...nå men jeg smutter.

hej hej tøzer.

Raprap.





Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 11:50


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1db05$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
> ulovligheder, det klarer de fint selv.
>
> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
> Stockholm.
>
> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
> dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.
>
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.
>
> Sådan er det bare.
>
> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")
>
> Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille
spil.
>
> Fis med dig.
>
> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det
var
> jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???
>
> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.


Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare. Hvorfor
svare du til mit indlæg når du kommentere noget Lars har skrevet? Hvis du
vil kommentere noget han har skrevet hvorfor har du så ikke det med så
_alle_ os andre kan se hvad du har gang i.

Selvom man har lavet noget ulovligt skal man ikke hjælpe andre med det.
Hvis jeg er gået over for rødt en gang er da ikke ens betydende med at jeg
kun gør ulovlige ting eller jeg er lige glad med hvad andre folk gør.
Ja, jeg har vidst nok lidt ulovligt musik på min computer ligesom alle andre
har - men derfor gider jeg da ikke hjælpe andre folk med at hente ulovlige
ting ned. Jeg fortæller heller ikke folk hvordan de skal stjæle fra en butik
eller snyde med skatten.


Gismo



Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 11:50


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1db05$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
> ulovligheder, det klarer de fint selv.
>
> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
> Stockholm.
>
> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
> dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.
>
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.
>
> Sådan er det bare.
>
> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")
>
> Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille
spil.
>
> Fis med dig.
>
> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det
var
> jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???
>
> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.


Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare. Hvorfor
svare du til mit indlæg når du kommentere noget Lars har skrevet? Hvis du
vil kommentere noget han har skrevet hvorfor har du så ikke det med så
_alle_ os andre kan se hvad du har gang i.

Selvom man har lavet noget ulovligt skal man ikke hjælpe andre med det.
Hvis jeg er gået over for rødt en gang er da ikke ens betydende med at jeg
kun gør ulovlige ting eller jeg er lige glad med hvad andre folk gør.
Ja, jeg har vidst nok lidt ulovligt musik på min computer ligesom alle andre
har - men derfor gider jeg da ikke hjælpe andre folk med at hente ulovlige
ting ned. Jeg fortæller heller ikke folk hvordan de skal stjæle fra en butik
eller snyde med skatten.


Gismo



Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 11:50


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1db05$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
> ulovligheder, det klarer de fint selv.
>
> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
> Stockholm.
>
> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
> dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.
>
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.
>
> Sådan er det bare.
>
> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")
>
> Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille
spil.
>
> Fis med dig.
>
> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det
var
> jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???
>
> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.


Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare. Hvorfor
svare du til mit indlæg når du kommentere noget Lars har skrevet? Hvis du
vil kommentere noget han har skrevet hvorfor har du så ikke det med så
_alle_ os andre kan se hvad du har gang i.

Selvom man har lavet noget ulovligt skal man ikke hjælpe andre med det.
Hvis jeg er gået over for rødt en gang er da ikke ens betydende med at jeg
kun gør ulovlige ting eller jeg er lige glad med hvad andre folk gør.
Ja, jeg har vidst nok lidt ulovligt musik på min computer ligesom alle andre
har - men derfor gider jeg da ikke hjælpe andre folk med at hente ulovlige
ting ned. Jeg fortæller heller ikke folk hvordan de skal stjæle fra en butik
eller snyde med skatten.


Gismo



Gismo (20-04-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 20-04-03 11:50


"Raprap" <hgytu@hgytu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1db05$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg tror nu ikke at man behøver at opfordre de danske unge til at begå
> ulovligheder, det klarer de fint selv.
>
> Jeg tror nu heller ikke at jeg er mere eller mindre fattesvag end dig Lars
> Stockholm.
>
> Hvis du har så pisse travlt med at stoppe ulovligheder så daf over i
> dk.binaer.musik eller dk.binaer.mp3 og spil politibetjent.
>
> Hvis nogen spørger om noget (hvad enten det passer dig eller ej) så svarer
> jeg dem, hvis jeg da kender svaret.
>
> Sådan er det bare.
>
> Downloader du slet ikke noget du ikke må Hr. Lars Stockholm?
> (her er det så at du sikkert svarer "Nej")
>
> Du har slet ikke en hjemmebrændt film,et program eller et enkelt lille
spil.
>
> Fis med dig.
>
> I øvrigt behøver jeg da ikke medbringe teksten på det jeg svarer på. Det
var
> jo mig der var fattesvag, ikke jer...husker du???
>
> Jeg kan godt huske hvad jeg skriver og hvad det er jeg svarer på.


Ved ikke hvem der er fattesvag her, men du fatter minus af at svare. Hvorfor
svare du til mit indlæg når du kommentere noget Lars har skrevet? Hvis du
vil kommentere noget han har skrevet hvorfor har du så ikke det med så
_alle_ os andre kan se hvad du har gang i.

Selvom man har lavet noget ulovligt skal man ikke hjælpe andre med det.
Hvis jeg er gået over for rødt en gang er da ikke ens betydende med at jeg
kun gør ulovlige ting eller jeg er lige glad med hvad andre folk gør.
Ja, jeg har vidst nok lidt ulovligt musik på min computer ligesom alle andre
har - men derfor gider jeg da ikke hjælpe andre folk med at hente ulovlige
ting ned. Jeg fortæller heller ikke folk hvordan de skal stjæle fra en butik
eller snyde med skatten.


Gismo



Rene Juulsgård (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Rene Juulsgård


Dato : 21-04-03 10:08


"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
> original cd
> jeg kører win xp pro, kan det være derfor



Jeg kan ikke forstå at det er de samme der brokker sig over folk der henter
ting fra nettet. Face it det nytter ikke at svine dem til de gør det jo
alligevel. I stedet for og svine dem til skulle i bare lade være med at
svare på det han/hun har skrevet. Men det er der nogen der bare ikke vil
fatte. Hvad for i ud af og spille betjent hver gang der kommer et indlæg om
et brændt spil???
Jeg synes det op til en selv hvad ens samvittighed siger. Der med ikke sagt
der er i orden for det er det jo ikke. Jeg håber ikke det her bliver
betragtet som mudderkast for det er ikke det jeg ville.



Gerner (21-04-2003)
Kommentar
Fra : Gerner


Dato : 21-04-03 11:49

On Mon, 21 Apr 2003 11:08:13 +0200, "Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>
>"hynes" <mhamha@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>news:ana0avogvkelsdq00up5aqvj80k18648s3@4ax.com...
>> jeg installerer det, det hele ser ud til at køre fint. men det vil
>> ikke starte op. det kommer ikke ud med fejl melding, eller forlanger
>> original cd
>> jeg kører win xp pro, kan det være derfor
>
>
>
>Jeg kan ikke forstå at det er de samme der brokker sig over folk der henter
>ting fra nettet. Face it det nytter ikke at svine dem til de gør det jo
>alligevel. I stedet for og svine dem til skulle i bare lade være med at
>svare på det han/hun har skrevet. Men det er der nogen der bare ikke vil
>fatte. Hvad for i ud af og spille betjent hver gang der kommer et indlæg om
>et brændt spil???

Kender du til udtrykket "i forebyggende øjemed" ?
Hvorfor skal denne gruppe være fyldt med indlæg om hvordan man betjener ulovlige
kopier af spil ? For du har jo set at der her er mere en villige folk der
hjælper sådan nogen. Uden sådanne indlæg ingen hjælp til ulovlighederne.
Så kan vi koncentrere os om de seriøse ting.
Forstår du det nu ?

>Jeg synes det op til en selv hvad ens samvittighed siger. Der med ikke sagt
>der er i orden for det er det jo ikke. Jeg håber ikke det her bliver
>betragtet som mudderkast for det er ikke det jeg ville.
>

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Jonas Rohde (24-04-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Rohde


Dato : 24-04-03 19:31

SNIP
> Så kan vi koncentrere os om de seriøse ting.
> Forstår du det nu ?

Siden hvornår er computer spil blevet seriøst?! ;)

Fatter ikke at i gider bruge så meget tid på det hehe! Sad lige og gloede
lidt på tråden! Det er jo seriøst spil af plads når de tråde om pirat
software går amok! !



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste