Kan ikke starte programmerne efter SR-1
Fra : Hans Pedersen

Dato : 23-03-01 13:10

Jeg har lige installeret SR-1 til Office 2000, og når jeg starter et
af programmerne op, så går der ikke to sekunder før det lukker af sig
selv. Hvad er det lige, der sker?

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Claes P. Refsgaard

Dato : 23-03-01 18:47

Du har en pirat kopi, sorry

Du må afinstallere office og starte forfra.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 23-03-01 19:33

On Fri, 23 Mar 2001 18:47:10 +0100, "Claes P. Refsgaard"
<cprdk@post4.tele.dk> wrote:

>Du har en pirat kopi, sorry

Hvor skummelt...

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Paladin

Dato : 23-03-01 22:33

In article <a6fmbtkm2qhkot66akjv0ae7uspru3hv6f@4ax.com>,
nyhedsgrupper@esenet.dk says...
> Jeg har lige installeret SR-1 til Office 2000, og når jeg starter et
er du sikker på at det ikke var til office 97

af programmerne op, så går der ikke to sekunder før det lukker af sig
> selv. Hvad er det lige, der sker?
Hvis programmet luker sig selv, plejer det at være fordi at det mangler
noget af opdateringen (feks. fra nettet). men hvis d har en fuld office
pakke så installer alt til at køre fra harddisken og ikke noget fra cd'en
og så kør din SR1-1, hvis det ikke virker, håber jeg at der er en anden,
somn kanfinde en løsning.
Hilsen Paladin

--
Åhh hvor har jeg det GODT

Fra : Hans Pedersen

Dato : 23-03-01 22:24

On Fri, 23 Mar 2001 22:33:03 +0100, Paladin
<paladin@mbox301.get2net.dk> wrote:

>er du sikker på at det ikke var til office 97

100% sikker...

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 07-05-01 15:07

> Jeg har lige installeret SR-1 til Office 2000, og når jeg starter et
> af programmerne op, så går der ikke to sekunder før det lukker af sig
> selv. Hvad er det lige, der sker?

Q255503

Mvh
Sigurd H. Madsen

Fra : Henrik Christensen

Dato : 13-06-01 19:44

Det problem har jeg også haft.
men det skyldtes at jeg havde købt en ny pcèr hvor forhandler sagde der ikke
var lagt nogen Office Pakke ind.

den lagde jeg selv ind først standard så der efter den helt store med alt i.

så kunne jeg pludselig ikke få det til at spille.

Løsningen på det var at afinstallere Begge Office pakker og genstarte
computeren.

derefter at installer kun den office pakke som skulle Bruges.

så virkede det.

Mvh Henrik