VB activeX anvendt fra Delphi ?
Fra : Jens Brandt

Dato : 23-03-01 13:02

Jeg har lavet en ActiveX dll i Visual Basic, som en delphi udvikler skal
anvende. Er der nogen der har kendskab til om det kan lade sig gøre - og
i bedste fald - er der nogen der kan henvise til noget Delphi demo kode
der viser hvordan man tilgår VB ActiveX dll

....min styrke er VB udvikling, min svaghed er at jeg ikke har rørt
Delphi/Pascal i over 6 år.

Hilsen Jens
reply or mail: remove "xxx-"

Fra : Niels

Dato : 23-03-01 16:04

Just as I expected, Jens Brandt came up with this:

> [...]
>i bedste fald - er der nogen der kan henvise til noget Delphi demo kode
>der viser hvordan man tilgår VB ActiveX dll

Hvis det bare er en ganske almidelig ActiveX kontrol du laver (i det
hele taget enhver COM baseret ting) så kan man sagtens bruge det i
Delphi. Delphi kan normalt altid importere en ActiveX kontrol og lave en
komponent-wrapper til den automatisk, bare den er registreret i Windows.

Niels
--
e-mail: nmartin at iname dot com
ICQ UIN: 50187323