iriterende spam
Fra : Stratos

Dato : 20-04-03 11:05

Jeg får op til 6-7 uønskede post hver dag og jeg bevæger
mig ikke rundt på diverse hjemmesider. Er der nogen her
som kan give et hint om hvordan jeg slipper for alt det L...
Mvh. Kem
__________________________________________________________________ ICQ#:
121938492 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-03 15:52

In dk.edb.sikkerhed, Stratos <kem@madsen.mail.dk> says...
> mig ikke rundt på diverse hjemmesider. Er der nogen her
> som kan give et hint om hvordan jeg slipper for alt det L...

Jeg installerede SpamAssassin på mailserveren og så var dét klaret

Og så kommer det alle de andre brugere til gavn også

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Stratos

Dato : 21-04-03 20:08

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.sikkerhed, Stratos <kem@madsen.mail.dk> says...
>
> Jeg installerede SpamAssassin på mailserveren og så var dét klaret

Det lyder godt - kan du kort beskrive hvad jeg skal gøre
p.f.t Kem

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 09:04

In dk.edb.sikkerhed, Stratos <kem@madsen.mail.dk> says...
> Det lyder godt - kan du kort beskrive hvad jeg skal gøre

Har du din egen mailserver?

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-03 14:47

> Har du din egen mailserver?

Hvis SpamAssassin ikke kan bruges direkte i Outlook Express, er der så andet
der kan anbefales?

Fra : Anders Lund

Dato : 22-04-03 17:14

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in

> Hvis SpamAssassin ikke kan bruges direkte i Outlook Express, er der så
> andet der kan anbefales?

Jeg kender ikke SpamAssassin personligt... bruger selv POPFile:
http://popfile.sourceforge.net

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-03 17:50

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender ikke SpamAssassin personligt... bruger selv POPFile:
> http://popfile.sourceforge.net

Takker, jeg kigger lige lidt på det.

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 22-04-03 22:23

- og jeg bruger Spampal
Jess

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-04-03 16:08

In dk.edb.sikkerhed, Anders Lund <spam2003@andersonline.dk> says...
> Jeg kender ikke SpamAssassin personligt... bruger selv POPFile:

SpamAssassin kører på mailserveren.

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 02-05-03 14:46

Anders Lund <spam2003@andersonline.dk> wrote in message news:<Xns9365BA46574BEandersonlinedk@212.242.40.196>...
> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in

> Jeg kender ikke SpamAssassin personligt... bruger selv POPFile:
> http://popfile.sourceforge.net

Jeg har i noget tid kørt med programmet: http://www.spamfighter.com/
Det er dansk udviklet, har dansk/engelsk brugerfalde og virker som et
plugin til outlook (endnu ikke express).

Det er mere eller mindre usynligt når den sortere mails fra..og får
man en spam-mail, så kan man trykke på en lille knap, så rapportere
man til deres server, hvilken spam-mail man har fået.

Fra : sille

Dato : 03-05-03 06:10

> Hvis SpamAssassin ikke kan bruges direkte i Outlook Express, er der så
andet
> der kan anbefales?

Jeg bruger "SpamWeasel" og det virker fint. I det kan man sætte alle mulige
(og umulige *GG*) filtre.

Det eneste minus jeg kan komme på (eller, de to eneste minusser) er, at du
SKAL have programmet kørende for overhovedet at kunne hente mails ned - spam
eller ej.
Det tog et stykke tid og en del opringninger til min udbyder for at finde ud
af, at det ikke var mailserveren der var nede.........

Det andet minus er, at du manuelt skal sætte alle filtre, og altså ikke bare
kan markere spam med et klik eller to.

Bortset fra det, er jeg rigtig glad for programmet.

/se

Fra : MN

Dato : 22-04-03 07:14

"Stratos" <kem@madsen.mail.dk> wrote in message
> Jeg får op til 6-7 uønskede post hver dag og jeg bevæger
> mig ikke rundt på diverse hjemmesider. Er der nogen her
> som kan give et hint om hvordan jeg slipper for alt det L...
> Mvh. Kem

En af grundene er at du bruger din rigtige email adr. her i grupperne.
Og du kan evt. vælge at bruge en der kan skiftes.

Mogens