gemme alt i MS outlook
Fra : Vint

Dato : 20-04-03 12:49

Hej gruppe.

Jeg har fået en ny computer og skal af med den gamle. Nu har jeg midlertid
en hel del mails, gemte indlæg fra nyhedsgruppen, kontaktpersoner (navne,
adresser, emails osv.).

Kan disse 3 ting gemmes i outlook 2000 i en fil og så lægges ind på den nye
computer, så de også ligger i MS Outlook på denne.

Fra : hcma

Dato : 20-04-03 14:00

"Vint" <mail to: m-s@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nye
> computer, så de også ligger i MS Outlook på denne.

Marker Outlook i dag (private mapper) ->Filer ->Eksport->til fil og vælg
der *.pst

Ved importen giver det hele sig selv med samme procedure
m v h
HC

Fra : Vint

Dato : 20-04-03 14:04

> Marker Outlook i dag (private mapper) ->Filer ->Eksport->til fil og vælg
> der *.pst
>
> Ved importen giver det hele sig selv med samme procedure

Tak. Det hele virker faktisk helt logisk, når man hører andre sige det.

Fra : pre

Dato : 20-04-03 13:28

Din *.pst fil gemmer Outlook mails, adresser og ander Outlook mapper.
Den kan umiddelbart anbringes i stedet for den nye (tomme) selv om
Outlook måske brokker sig.
Nyhedsgrupper er værre. Teoretisk kan de flyttes over, igen til
erstatning for nye, men det kræver også lidt held.

Hvis du kan finde under Office Værktøjer en guide der hedder Save my
Settings vil du på sekunder få en *ops.fil med Normal.dot´s
indstilinger, herunder AutoKorrektur, AutoTekst, makroer, egne genveje
mm.m. Se hos MS hvor meget der ellers er med af profiler m. m.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net