Fem nye neuroser -
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 00:43

Fem nye neuroser -

Alt for damerne 40/84 har kortlagt følgende nye udbredte sindsygdomme
Sexologi hører under psykiatri

1. dubiofili - parret er intellektuelt og følelsesmæssigt ude af stand til
at tale med hinanden om andet end "vores par-relation"

2. Incognitis contrasexualis
Det er tilfælde hvor mennesker trods al viden og logik forsøger at forstå,
kommunikere med og imødekomme det modsatte køn.
- tilstanden opstår ud fra den absurde indstilling at både mænd og kvinder
tilhører samme dyreart og er opvokset på samme planet.

3. Dallas/Dollars-syndromet. Det er når et menneske tvivler på at hun
eksisterer hvis hun ikke 1. tror hun bliver snydt og bedraget 2. bliver
snydt og bedraget 3 selv snyder og bedrager

4. For sen sædafgang eller "Postmatur ejakulation" Kan som neurose også
ramme kvinder. Her drejer det sig om mennesker der har læst for mange
sexbrevkasser om hvor vigtigt det er , at man gør det dejligt for sin
partner - og som derfor er ude af stand til at få orgsasme før modparten har
fået det.
Lidelsen er ikke noget stort problem før man møder en partner, som lider af
det samme

5."Velfungitigs" Det er en børnesygdom som viser sig ved at barnet har
højere intelligenskvotiont end begge forældre tilsammen og den kløft øges
for hver dag der går
Årsagene ti sygdommen er : "babysvømmekurser", hjemmedatamater og forældre,
der er holdt op med at ryge og drikke under graviditeten.
--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : kjaer

Dato : 18-04-03 16:33

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Fem nye neuroser -
> 5."Velfungitigs" Det er en børnesygdom som viser sig ved at barnet har
> højere intelligenskvotiont end begge forældre tilsammen og den kløft øges
> for hver dag der går

er det de gamle der bliver dummere eller er det barnet der bliver klogere og
klogere?

> Årsagene ti sygdommen er : "babysvømmekurser", hjemmedatamater og
forældre,
> der er holdt op med at ryge og drikke under graviditeten.
uddyb lige den

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 15:40

"kjaer" <vno@spam.gl> wrote in message

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>
> er det de gamle der bliver dummere eller er det barnet der bliver klogere
og
> klogere?

De unge vælger klogskab der er moderigtig NU
Måske de gamles klogskab var bedst.

> forældre,
> uddyb lige den

At børn stimuleres med svømning og computerspil gør dem intelligente -

Tabermødre der røg og drak meget fik taberbørn - sjældent pga røg og druk.
At svangerskab uden gifte skulle ændre på hjerne hos de små, er nok tom
ønsketænkning. Social arv hos "tabere" er vigtigst.

Fra : nusle

Dato : 18-04-03 16:20

"kjaer" <vno@spam.gl> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej,

> er det de gamle der bliver dummere eller er det barnet der bliver klogere
og
> klogere?

Eller er det bare et utroværdigt udsagn?

Langt de fleste mennesker (og derfor også forældre) ligger
i "normalområdet" intellektuelt, dvs. omkring 100.

De færreste ender med en intelligenskvotient på over 150,
det menes at være under 2% iflg. Mensa. På den anden
side er der sikkert mange, som er så intelligente og bare
ikke får det testet i anerkendte fora - men mon ikke det
kan bruges som en indikator alligevel.

At flere og flere børn skulle opnå en intelligenskvotient
på over 200 virker ikke troværdigt. Læg mærke til,
at der stod en højere intelligenskvotient end begge
forældre _tilsammen_.

/nusle

FUT: news.dk.snak.snik

Fra : N/A

Dato : 19-04-03 18:26

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-04-03 18:26

Jens Bruun wrote:

> Som er?

dk.snak.seksualitet ...

I ses derinde!

/Peter

Fra : N/A

Dato : 19-04-03 20:34

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-04-03 20:34

Jens Bruun wrote:

> Sammen med dig, kan jeg se!

Ja, er du ked af det?

/Peter

Fra : N/A

Dato : 23-04-03 17:28

Fra : N/A

Dato : 23-04-03 17:28

Fra : N/A

Dato : 23-04-03 17:28

Fra : N/A

Dato : 23-04-03 17:28

Fra : N/A

Dato : 23-04-03 17:28

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-04-03 17:28

Jens Bruun wrote:

> Din afgrundsdybe viden om og interesse for nusle vedbliver at forbavse
> mig. Hvad med at tage dig sammen og arrangere den date med hende, du
> så åbenlyst fantaserer om?

Kan man det?

Er hun i din stald og kan du så arrangere en aften - jeg er kreditværdig
og jeg syr mit tøj selv.

Har du en on-line formular og tager du American Express?

> Been there - done that, Pedro Navidad.

Så du altså haft en affære med enten Warming eller Malmgren - hvorfor
skriver du ikke om den type sexeventyr i lummergrubben istedet for at
være så sur hele tiden.

> Jeg tror ikke, de rigtig tænder på blomster, men igen, du ved vel alt
> om 2 x Bo, så hvem er jeg, der således tror, jeg kan sætte
> spørgsmålstegn ved din store indsigt?

Nej netop - jeg ved faktisk meget om hele 3 x Bo, selvom jeg ikke er
sikker på at den sidste i det hele taget ved at han hedder Bo.

Men jeg begynder også at tvivle på at det vil kunne gøre noget for dig,
John Sahl er f.eks. stadig lige mavesur selvom han har både kone, bil
og Portal ... mon ikke det bliver det samme med dig - nogle mennesker
kan man bare ikke stille tilfredse - selvom man hedder Bo.

/Peter