Hvad skal man købe?
Fra : Morten

Dato : 16-04-03 21:05

Min bror påtænker at købe en knallert. Han er lige fyldt 16 og brænder
selvfølgelig efter et par hjul...

Hvad vil være mest fornuftigt at købe?
Klassisk knallert (Puck maxi) eller scooter?
Hvor mange kilometer er der i en moderne scooter før motoren er færdig?
Er der mærker man bør holde sig fra?
Hvor pålidelige er scootere i forhold til f.eks. en Maxi Puck?

Venlig hilsen
Morten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-04-03 21:43

Morten wrote:
> Klassisk knallert (Puck maxi) eller scooter?

Jeg ville klart gå efter en scooter hvis jeg var ung i dag..

> Hvor pålidelige er scootere i forhold til f.eks. en Maxi Puck?

Uden at vide noget om det, vil jeg tro de er en del mere
pålidelige.. Maxi'en har jo fx. gammeldags mekanisk tændingsanlæg
istedet for elektronisk, og alene det kan give problemer af og til.

Scooterne er også hurtigere i optræk, og formodentlig mere
behagelige og praktiske ..

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk